דף הבית » טופ 10 » כיצד לתקן טלפון שנרטב לאחר מספר ימים
כיצד לתקן טלפון שנרטב לאחר מספר ימים

כיצד לתקן טלפון שנרטב לאחר מספר ימים

1. בדוק אם יש נזק

הצעד הראשון כאשר מתמודדים עם טלפון שנחשף למים הוא לבדוק אם יש נזק. עליך לבדוק את היציאות, הכפתורים וכל רכיב אחר שייתכן שהושפע מהמים. אם יש נזק גלוי, כדאי לקחת את הטלפון לבעל מקצוע לתיקון.

2. יבש את הטלפון

לאחר שבדקת את הטלפון לאיתור נזק, עליך לייבש אותו ככל האפשר. אתה יכול להשתמש במטלית רכה או במגבת נייר כדי לנגב בעדינות את כל הלחות העודפת. כדאי גם להשתמש בשואב אבק כדי לשאוב החוצה כל לחות שעלולה להיות כלואה בתוך הטלפון.

3. הכניסו את הטלפון לאורז

לאחר שייבשתם את הטלפון, כדאי להניח אותו במיכל של אורז לא מבושל. האורז יספוג את כל הלחות שנותרה ויעזור למנוע נזקים נוספים. עליך להשאיר את הטלפון בתוך האורז לפחות 24 שעות לפני שתנסה להפעיל אותו.

4. הפעל את הטלפון

לאחר שהטלפון היה בתוך האורז במשך 24 שעות, אתה יכול לנסות להפעיל אותו. אם הטלפון נדלק, עליך לבדוק כדי לוודא שכל הפונקציות פועלות כהלכה. אם הטלפון לא נדלק, כדאי לקחת אותו לאיש מקצוע לתיקון.

מניעת נזק עתידי

לאחר שתיקנת את הטלפון, עליך לנקוט בצעדים כדי למנוע נזק עתידי. אתה תמיד צריך להרחיק את הטלפון שלך ממים ומנוזלים אחרים. אתה צריך גם להשתמש במארז עמיד למים או נרתיק עמיד למים כדי להגן על הטלפון שלך מכל שפיכה מקרית.

מה לעשות אם הטלפון שלך נרטב שוב

אם הטלפון שלך נרטב שוב, עליך לבצע את אותם השלבים כמו לעיל. עליך לבדוק אם יש נזק, לייבש את הטלפון ולהניח אותו במיכל של אורז לא מבושל. כדאי גם לקחת את הטלפון לאיש מקצוע לתיקון אם יש נזק גלוי.

גורמים נפוצים לנזקי מים

  • שפיכה בשוגג
  • צנרת או מכשירי חשמל דולפים
  • חשיפה לגשם או שלג
  • הפלת הטלפון במים

סיכום

אם הטלפון שלך נרטב, עליך לנקוט בצעדים כדי לייבש אותו ולמנוע נזק נוסף. כדאי לבדוק אם יש נזק גלוי ולקחת את הטלפון לאיש מקצוע לתיקון במידת הצורך. עליך להשתמש גם במארז או נרתיק עמיד למים כדי להגן על הטלפון שלך מכל נזקי מים עתידיים.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן