דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן טאבלט שלא נדלק
כיצד לתקן טאבלט שלא נדלק

כיצד לתקן טאבלט שלא נדלק

פתרון בעיות בטאבלט שלא נדלק

בדוק את מקור הכוח

לפני שתנסה כל שלב אחר לפתרון בעיות, ודא שהטאבלט שלך מחובר כהלכה למקור מתח. אם הטאבלט שלך משתמש במטען קיר, בדוק את השקע ואת המטען עצמו כדי לוודא ששניהם פועלים כהלכה. אם הטאבלט שלך משתמש בכבל USB לטעינה, נסה לחבר אותו ליציאה אחרת במחשב או למקור מתח אחר.

בצע איפוס קשיח

אם הטאבלט שלך עדיין לא נדלק, נסה לבצע איפוס קשיח. זה יאפס את המכשיר להגדרות היצרן שלו, מה שעשוי לעזור לפתור בעיות תוכנה שעשויות למנוע את הדלקתו. כדי לבצע איפוס קשיח, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך 10 שניות לפחות. לאחר איפוס המכשיר, נסה להפעיל אותו שוב.

בדוק את הסוללה

אם הטאבלט שלך עדיין לא נדלק, ייתכן שהסיבה לכך היא סוללה פגומה. נסה להסיר את הסוללה מהמכשיר ואז להכניס אותה מחדש. אם הסוללה ניתנת להסרה, אתה יכול גם לנסות להחליף אותה בחדשה. אם הסוללה אינה ניתנת להסרה, ייתכן שיהיה עליך לקחת את המכשיר לאיש מקצוע להמשך פתרון בעיות.

צור קשר עם היצרן

אם אף אחד מהשלבים שלעיל לא פתר את הבעיה, ייתכן שזה נובע מבעיית חומרה. במקרה זה, עדיף לפנות ליצרן לסיוע נוסף. ייתכן שהם יוכלו לספק לך שלבים נוספים לפתרון בעיות או להציע שירות תיקונים. למידע נוסף על פתרון בעיות בטאבלט שלא נדלק, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן