דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן דוח קריסה ב-Minecraft 1.14
כיצד לתקן דוח קריסה ב-Minecraft 1.14

כיצד לתקן דוח קריסה ב-Minecraft 1.14

מהו דוח קריסה?

דוח קריסה הוא קובץ שנוצר על ידי Minecraft כאשר המשחק קורס באופן בלתי צפוי. קובץ זה מכיל מידע על סיבת הקריסה, כגון גרסת המשחק, מערכת ההפעלה וסוג החומרה שבה אתה משתמש. מידע זה יכול לעזור לך לאבחן ולתקן את הבעיה.

כיצד לקרוא דוח קריסה

דוחות קריסה נכתבים בפורמט מסוים, כך שיכול להיות קשה לקרוא אותם. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לפתוח את הקובץ בעורך טקסט. זה יקל על הקריאה וההבנה של הדוח. לאחר פתיחת הקובץ, חפש את השורה שאומרת "Caused by:". שורה זו תספר לך מה גרם להתרסקות.

כיצד לתקן דוח קריסה

לאחר שזיהית את סיבת ההתרסקות, תוכל להתחיל לתקן אותה. אם הקריסה נגרמה על ידי באג במשחק, עליך לעדכן לגרסה האחרונה של Minecraft. זה יבטיח שכל הבאגים שגרמו לקריסה תוקנו. אם הקריסה נגרמה על ידי מוד או חבילת משאבים, עליך להסיר אותם ולנסות שוב.

תיקוני דוחות קריסה נפוצים

ישנם כמה תיקונים נפוצים שיכולים לעזור בפתרון דוחות קריסה. אלה כוללים עדכון מנהלי התקנים הגרפיים שלך, עדכון גרסת ה-Java שלך והגדלת כמות ה-RAM המוקצה למיינקראפט. אם אף אחד מהתיקונים האלה לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להתקין מחדש את Minecraft או לפנות לצוות התמיכה של המשחק.

עדכן את מנהלי ההתקנים הגרפיים שלך

מנהלי התקנים גרפיים מיושנים עלולים לגרום לקריסות במיינקראפט. כדי לעדכן את מנהלי ההתקנים הגרפיים שלך, פתח את מנהל ההתקנים, בחר את הכרטיס הגרפי שלך ולחץ על "עדכן מנהל התקן". פעולה זו תוריד ותתקין את הגרסה האחרונה של מנהל ההתקן.

עדכן את גרסת ה-Java שלך

Minecraft דורשת גרסה ספציפית של Java כדי לפעול כהלכה. כדי לבדוק באיזו גרסה אתה משתמש, פתח את שורת הפקודה והקלד "java -version". אם אינך משתמש בגרסה הנכונה, תוכל להוריד ולהתקין את הגרסה העדכנית ביותר מאתר Java.

הגדל את זיכרון ה-RAM המוקצה למיינקראפט

אם אתה מפעיל מספר תוכניות בו-זמנית, ייתכן שלמחשב שלך אין מספיק זיכרון RAM כדי להפעיל את Minecraft כראוי. כדי להגדיל את כמות ה-RAM שהוקצה למיינקראפט, פתח את המפעיל של המשחק, לחץ על "ערוך פרופיל", והגדל את הערך בשדה "זיכרון RAM מוקצה".

התקן מחדש את Minecraft

אם אף אחד מהתיקונים לעיל לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להתקין מחדש את Minecraft. זה יאפס את המשחק להגדרות ברירת המחדל שלו ועשוי לפתור את כל הבעיות שיש לך. כדי להתקין מחדש את המשחק, פתח את לוח הבקרה, בחר "הסר התקנה של תוכנית" ובחר Minecraft מרשימת התוכניות המותקנות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן