דף הבית » רק אצלנו » כיצד לארגן אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה

כיצד לארגן אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה

כיצד לארגן אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה

מהי אנימציה ב-PowerPoint?

אנימציה ב-PowerPoint היא אפקט חזותי שניתן להשתמש בו כדי להוסיף עניין למצגת. ניתן להשתמש באנימציות כדי למשוך תשומת לב לנקודה מסוימת, להדגיש מסר מרכזי או להוסיף קצת כיף למצגת. ניתן להשתמש בהנפשות להנפשת טקסט, תמונות, צורות ואובייקטים אחרים במצגת.

כיצד ליצור אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה

יצירת אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה היא דרך מצוינת להוסיף עניין למצגת. להלן השלבים ליצירת אנימציה זו:

שלב 1: צור את הטקסט

הצעד הראשון הוא ליצור את הטקסט שיונפש. ניתן לעשות זאת על ידי הקלדת הטקסט בתיבת טקסט או על ידי ייבוא קובץ טקסט.

שלב 2: הוסף את האנימציה

לאחר יצירת הטקסט, השלב הבא הוא הוספת האנימציה. כדי לעשות זאת, בחר בתיבת הטקסט ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "אנימציות". מהכרטיסייה "אנימציות", בחר את האנימציה "כניסה" ולאחר מכן בחר את האנימציה "דעוך".

שלב 3: הגדר את התזמון

השלב הבא הוא להגדיר את התזמון של האנימציה. כדי לעשות זאת, בחר בתיבת הטקסט ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "תזמון". מהכרטיסייה "תזמון", בחר באפשרות "התחל" ולאחר מכן בחר באפשרות "אחרי הקודם". זה יבטיח שההנפשה תתחיל לאחר האנימציה הקודמת.

שלב 4: תצוגה מקדימה של האנימציה

השלב האחרון הוא תצוגה מקדימה של האנימציה. כדי לעשות זאת, בחר בתיבת הטקסט ולאחר מכן לחץ על כפתור "תצוגה מקדימה". זה יאפשר לך לראות איך האנימציה תיראה כשהיא מושמעת.

דעה אישית

יצירת אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה היא דרך מצוינת להוסיף עניין למצגת. זוהי גם דרך מצוינת להדגיש מסר מרכזי או להוסיף קצת כיף למצגת. גיליתי שסוג זה של אנימציה יעיל במיוחד בשימוש בשילוב עם אנימציות אחרות. לדוגמה, השתמשתי בסוג זה של אנימציה כדי למשוך תשומת לב לנקודה מסוימת ולאחר מכן השתמשתי באנימציות אחרות כדי להדגיש את הנקודה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן