דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן גלקסי 7 שלא נדלק
כיצד לתקן גלקסי 7 שלא נדלק

כיצד לתקן גלקסי 7 שלא נדלק

פתרון בעיות בגלקסי 7 שלא נדלק

בדוק את הסוללה

הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר הגלקסי 7 שלך לא נדלק הוא לבדוק את הסוללה. אם הסוללה ניתנת להסרה, הוצא אותה והכנס אותה מחדש. אם הסוללה אינה ניתנת להסרה, נסה לחבר את הטלפון למקור מתח. אם הטלפון מתחיל להיטען, הסוללה פשוט התרוקנה ויש להטעין אותה מחדש.

בדוק את לחצן ההפעלה

אם הסוללה טעונה והטלפון עדיין לא נדלק, השלב הבא הוא לבדוק את לחצן ההפעלה. ודא שכפתור ההפעלה אינו תקוע במצב "מופעל". אם הוא תקוע, כדאי לנסות לשחרר אותו בעדינות. אם כפתור ההפעלה אינו תקוע, עליך לנסות ללחוץ ולהחזיק אותו למשך מספר שניות כדי לראות אם הטלפון נדלק.

בדוק את יציאת הטעינה

אם לחצן ההפעלה פועל כהלכה והטלפון עדיין לא נדלק, השלב הבא הוא לבדוק את יציאת הטעינה. ודא שיציאת הטעינה נקייה מפסולת וכי כבל הטעינה מחובר היטב. אם יציאת הטעינה פגומה או כבל הטעינה אינו מחובר כהלכה, הטלפון לא יוכל להיטען ולא יידלק.

בצע איפוס רך

אם יציאת הטעינה פועלת כהלכה והטלפון עדיין לא נדלק, עליך לנסות לבצע איפוס רך. איפוס רך הוא תהליך שיאפס את הטלפון מבלי למחוק אף אחד מהנתונים שלך. כדי לבצע איפוס רך, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה ואת לחצן הפחתת עוצמת הקול בו-זמנית למשך 10 שניות. אם הטלפון נדלק, האיפוס הרך הצליח.

סיכום

אם הגלקסי 7 שלך לא נדלק, הצעד הראשון הוא לבדוק את הסוללה. אם הסוללה טעונה וכפתור ההפעלה פועל כהלכה, עליך לבדוק את יציאת הטעינה ולנסות לבצע איפוס רך. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, עליך לפנות למרכז השירות המקומי של סמסונג לקבלת סיוע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן