דף הבית » טופ 10 » כיצד לתקן את Bootmgr חסר
כיצד לתקן את Bootmgr חסר

כיצד לתקן את Bootmgr חסר

מה חסר ב-Bootmgr?

Bootmgr חסר היא שגיאה המתרחשת בעת ניסיון להפעיל את Windows. זה אומר שמנהל האתחול, שאחראי על טעינת מערכת ההפעלה, חסר או פגום. זה יכול לקרות ממגוון סיבות, כגון כונן קשיח פגום, סקטור אתחול חסר או פגום, או קובץ נתוני תצורת אתחול פגום.

כיצד לתקן את Bootmgr חסר

כאשר אתה נתקל בשגיאת Bootmgr חסר, ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולתקן אותה.

שלב 1: בדוק את הכונן הקשיח שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק את הכונן הקשיח כדי לוודא שהוא פועל כראוי. כדי לעשות זאת, אתה יכול להשתמש בכלי כגון chkdsk כדי לסרוק לאיתור שגיאות. אם אתה מוצא שגיאות כלשהן, אתה יכול לנסות לתקן אותן על ידי הפעלת chkdsk /f.

שלב 2: בדוק את מגזר האתחול

השלב הבא הוא לבדוק את סקטור האתחול של הכונן הקשיח. זהו האזור של הכונן הקשיח המכיל את הקוד הדרוש להפעלת מערכת ההפעלה. כדי לבדוק את סקטור האתחול, אתה יכול להשתמש בכלי כגון bootsect.exe.

שלב 3: בדוק את קובץ נתוני תצורת האתחול

השלב הבא הוא לבדוק את קובץ נתוני תצורת האתחול (BCD). זהו קובץ המכיל מידע על תהליך האתחול, כגון מאיזה מכשיר לאתחל ואיזו מערכת הפעלה לטעון. כדי לבדוק את קובץ BCD, אתה יכול להשתמש בכלי כגון bcdedit.

שלב 4: בנה מחדש את קובץ BCD

אם קובץ BCD פגום, אתה יכול לנסות לבנות אותו מחדש. לשם כך, אתה יכול להשתמש בכלי כגון bootrec.exe. כלי זה יסרוק את הכונן הקשיח שלך לאיתור שגיאות וינסה לבנות מחדש את קובץ BCD.

שלב 5: בדוק את קבצי המערכת

השלב האחרון הוא לבדוק את קבצי המערכת. זה כולל את הקבצים הדרושים כדי שמערכת ההפעלה תפעל כראוי. כדי לבדוק את קבצי המערכת, אתה יכול להשתמש בכלי כגון sfc.exe. כלי זה יסרוק את הכונן הקשיח שלך לאיתור קבצי מערכת פגומים וינסה לתקן אותם.

סיכום

השגיאה חסרה ב-Bootmgr יכולה להיות בעיה מתסכלת להתמודד איתה, אך בדרך כלל ניתן לתקן אותה בכמה צעדים פשוטים. על ידי בדיקת הכונן הקשיח, סקטור האתחול וקובץ ה-BCD, ולאחר מכן בנייה מחדש של קובץ ה-BCD ובדיקת קבצי המערכת, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את הבעיה ולהפעיל את המחשב שלך שוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן