דף הבית » טופ 10 » כיצד לתקן כונן נייד
כיצד לתקן כונן נייד

כיצד לתקן כונן נייד

אבחן את הבעיה

בדוק את החיבורים

השלב הראשון בתיקון כונן נייד הוא אבחון הבעיה. התחל בבדיקת החיבורים בין הכונן למחשב. ודא שכבל ה-USB מחובר היטב גם לכונן וגם למחשב. אם החיבור רופף, הדק אותו. אם החיבור נשבר, החלף את הכבל.

בדוק את מנהל ההתקנים

אם החיבורים מאובטחים, פתח את מנהל ההתקנים במחשב שלך. חפש את הכונן הנייד ברשימת ההתקנים. אם הכונן אינו מופיע ברשימה, ייתכן שמדובר בבעיית חומרה. אם הכונן מופיע ברשימה, אך עם שגיאה, ייתכן שמדובר בבעיית תוכנה.

תקן את הבעיה

בעיות חומרה

אם הכונן אינו רשום במנהל ההתקנים, ייתכן שמדובר בבעיית חומרה. נסה כבל USB אחר ובדוק שוב את החיבורים. אם הכונן עדיין לא מופיע במנהל ההתקנים, ייתכן שהכונן פגום. תצטרך להחליף את הכונן.

בעיות תוכנה

אם הכונן מופיע במנהל ההתקנים, אך עם שגיאה, ייתכן שמדובר בבעיית תוכנה. נסה את השלבים הבאים כדי לתקן את הבעיה:

  • נתק את הכונן מהמחשב.
  • לאתחל את המחשב.
  • חבר את הכונן בחזרה למחשב.
  • בדוק שוב את מנהל ההתקנים.

אם השגיאה נמשכת, ייתכן שיהיה עליך לעדכן את מנהלי ההתקן עבור ההתקן. אתה יכול למצוא את הדרייברים העדכניים ביותר באתר היצרן.

סריקת וירוסים

אם הכונן עדיין לא פועל כראוי, ייתכן שהוא נגוע בווירוס. הפעל סריקת וירוסים בכונן כדי לוודא שהוא נקי. אתה יכול להשתמש בכל תוכנת אנטי וירוס בשביל זה. לאחר השלמת הסריקה, בדוק שוב את מנהל ההתקנים.

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם הכונן הנייד שלך, ייתכן שתצטרך לפנות לעזרה מקצועית. תוכל למצוא מדריכים וסרטונים ב- YouTube שיעזרו לך לתקן את הכונן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן