דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן את השעון במחשב Windows 10
כיצד לתקן את השעון במחשב Windows 10

כיצד לתקן את השעון במחשב Windows 10

מבוא

שעון מדויק על המחשב חיוני למעקב אחר זמן ותזמון משימות. אם השעון שלך כבה בכמה דקות, או אפילו שעות, זה יכול להיות מתסכל להפליא. למרבה המזל, יש כמה דרכים לתקן את השעון במחשב Windows 10.

סיבות אפשריות לבעיות שעון

לפני שנדון בשיטות השונות לתיקון השעון, בואו נסתכל על כמה מהגורמים האפשריים לבעיה. אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא בעיה בהגדרות אזור הזמן של המחשב שלך. אם אזור הזמן שגוי, השעון יכבה בהפרש בין אזור הזמן הנכון לזה שהוגדר.

סיבה אפשרית נוספת לבעיות שעון היא בעיה בשעון החומרה. זהו השעון שמובנה בלוח האם ואחראי לעקוב אחר השעה גם כשהמחשב כבוי. אם שעון החומרה פגום או לא תקין, זה עלול לגרום לשעון במחשב שלך להיות לא מדויק.

שיטות לתיקון השעון

1. בדוק את הגדרות אזור הזמן

הצעד הראשון הוא לוודא שהגדרות אזור הזמן נכונות. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות ונווט אל הקטע "זמן ושפה". כאן תוכלו לבחור את אזור הזמן הנכון ולוודא שהשעה מוגדרת כהלכה.

2. סנכרון עם שרת זמן אינטרנט

אם הגדרות אזור הזמן נכונות, השלב הבא הוא לסנכרן את המחשב שלך עם שרת זמן באינטרנט. ניתן לעשות זאת על ידי פתיחת הגדרות התאריך והשעה ולחיצה על כפתור "סנכרן כעת". זה יתחבר לשרת זמן אינטרנט ויכוון את השעון לזמן הנכון.

3. אפס את שעון החומרה

אם השיטות שלעיל לא עובדות, השלב הבא הוא איפוס שעון החומרה. כדי לעשות זאת, תצטרך להיכנס לתוכנית השירות להגדרת BIOS. בדרך כלל ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על מקש (כגון F2 או Delete) כאשר המחשב מופעל. ברגע שאתה נמצא בתוכנית השירות להגדרת ה-BIOS, חפש את האפשרות "שעון חומרה" והגדר אותה לזמן הנכון.

סיכום

תיקון השעון במחשב Windows 10 יכול להיות תהליך מתסכל, אבל זה לא חייב להיות. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, אתה אמור להיות מסוגל להחזיר את השעון שלך למסלול תוך זמן קצר. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, ייתכן שתצטרך להחליף את שעון החומרה או לפנות לאיש מקצוע לקבלת סיוע.

משאבים נוספים

סרטון הדרכה

למדריך וידאו שלב אחר שלב כיצד לתקן את השעון במחשב Windows 10, עיין בסרטון YouTube זה .

שולחן

שיטה תיאור
בדוק את הגדרות אזור הזמן פתח את אפליקציית ההגדרות וודא שאזור הזמן מוגדר כהלכה.
סנכרון עם שרת זמן אינטרנט פתח את הגדרות התאריך והשעה ולחץ על כפתור "סנכרן כעת".
אפס את שעון החומרה היכנס לתוכנית השירות להגדרת BIOS והגדר את שעון החומרה לזמן הנכון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן