דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן את הרווח ב-Word
כיצד לתקן את הרווח ב-Word

כיצד לתקן את הרווח ב-Word

הבן את סוגי הרווחים השונים ב-Word

כשמדובר בעבודה עם טקסט ב-Microsoft Word, חשוב להבין את סוגי החללים השונים הזמינים. ישנם שני סוגים עיקריים של רווחים ב-Word: רווחים לא שוברים ורווחים רגילים. רווחים לא שוברים משמשים לשמירה על שתי מילים יחד באותה שורה, בעוד רווחים רגילים משמשים להפרדת מילים.

שימוש במקומות לא שוברים

רווחים לא שוברים משמשים כדי לשמור שתי מילים יחד באותה שורה. כדי להוסיף רווח לא שובר ב-Word, הקש Ctrl+Shift+מקש רווח. זה יכניס רווח לא שובר בין שתי מילים. זה שימושי אם אינך רוצה שהמילים יחולקו על פני שתי שורות.

שימוש ברווחים רגילים

רווחים רגילים משמשים להפרדת מילים. כדי להוסיף רווח רגיל ב-Word, הקש על מקש הרווח. זה יכניס רווח רגיל בין שתי מילים. זה שימושי אם ברצונך להפריד מילים במשפט.

שימוש בכלים הנכונים

ישנם כמה כלים ב-Word שיכולים לעזור לך לעבוד עם רווחים. הראשון הוא כפתור הצג/הסתר, אותו ניתן למצוא בלשונית הבית. זה יראה לך את כל הרווחים במסמך שלך, כולל רווחים לא שוברים ורווחים רגילים. זה יכול לעזור לך לזהות בעיות עם רווחים במסמך שלך.

שימוש בכלי חיפוש והחלפה

ניתן להשתמש בכלי Find and Replace כדי להחליף במהירות רווחים במסמך שלך. כדי לגשת לכלי חיפוש והחלפה, הקש Ctrl+H. בשדה מצא מה, הזן רווח. בשדה החלף ב, הזן את סוג השטח שבו ברצונך להשתמש. לדוגמה, אם ברצונך להחליף את כל הרווחים הרגילים ברווחים לא שוברים, הזן רווח לא שבירה בשדה החלף ב.

שימוש בכלי מרווח פסקאות

ניתן להשתמש בכלי מרווח בין פסקאות כדי להתאים את המרווח בין פסקאות. כדי לגשת לכלי מרווח בין פסקאות, לחץ על הלחצן מרווח בין שורות ופסקאות בכרטיסייה בית. פעולה זו תפתח תיבת דו-שיח עם מספר אפשרויות להתאמת המרווח בין פסקאות. אתה יכול לבחור להוסיף או להסיר רווח לפני או אחרי פסקאות, או שאתה יכול לבחור להוסיף כמות מסוימת של שטח.

באמצעות מקש Tab

ניתן להשתמש במקש Tab כדי להוסיף כמות מסוימת של רווח בין מילים. כדי להשתמש במקש Tab, הקש על מקש Tab פעם אחת כדי להוסיף רווח בודד. אתה יכול גם ללחוץ על שילוב המקשים Shift+Tab כדי להוסיף רווחים מרובים. זה שימושי אם ברצונך להוסיף כמות מסוימת של רווח בין מילים.

שימוש בסרגל הרווח

ניתן להשתמש בסרגל הרווח כדי להוסיף רווח בודד בין מילים. כדי להשתמש במקש הרווח, הקש פעם אחת על מקש הרווח כדי להוסיף רווח בודד. זה שימושי אם ברצונך להוסיף רווח בודד בין מילים.

שימוש בכלי Non-Breaking Space

ניתן להשתמש בכלי Non-Breaking Space כדי להוסיף רווח לא שובר בין שתי מילים. כדי להשתמש בכלי Non-Breaking Space, הקש Ctrl+Shift+מקש רווח. זה יכניס רווח לא שובר בין שתי מילים. זה שימושי אם אינך רוצה שהמילים יחולקו על פני שתי שורות.

סיכום

כשמדובר בעבודה עם רווחים ב-Word, חשוב להבין את סוגי החללים השונים הזמינים. רווחים לא שוברים משמשים לשמירה על שתי מילים יחד באותה שורה, בעוד שרווחים רגילים משמשים להפרדת מילים. ישנם מספר כלים ב-Word שיכולים לעזור לך לעבוד עם רווחים, כולל כפתור הצג/הסתר, הכלי חיפוש והחלפה, הכלי מרווח בין פסקאות, מקש Tab, מקש הרווח והכלי רווח לא שובר.

כְּלִי מַטָרָה
הצג הסתר זהה כל בעיה ברווחים במסמך שלך.
מצא והחלף החלף רווחים במסמך שלך.
מרווח בין פסקאות התאם את המרווח בין פסקאות.
מקש טאב הוסף כמות מסוימת של רווח בין מילים.
סרגל רווח הוסף רווח בודד בין מילים.
מרחב לא שובר הוסף רווח לא שביר בין שתי מילים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן