דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן את העמודות באקסל שלא יציגו ספירות
כיצד לתקן את העמודות באקסל שלא יציגו ספירות

כיצד לתקן את העמודות באקסל שלא יציגו ספירות

מה גורם לעמודות באקסל לא להציג ספירות?

כאשר עובדים עם נתונים ב-Microsoft Excel, מקובל להשתמש בפונקציה COUNT כדי לספור את מספר התאים בטווח המכילים מספר או ערך אחר. עם זאת, אם העמודה אינה מציגה את הספירה הנכונה, זה יכול להיות מבלבל ומתסכל. הסיבה השכיחה ביותר לבעיה זו היא שהעמודה מוגדרת ל"טקסט" במקום "מספר".

כיצד לתקן עמודות באקסל שלא יציגו ספירות

שלב 1: בדוק את סוג הנתונים של העמודה

השלב הראשון בפתרון בעיה זו הוא לבדוק את סוג הנתונים של העמודה. כדי לעשות זאת, בחר את העמודה ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "נתונים" בחלק העליון של חלון Excel. בקבוצה "כלי נתונים", לחץ על "סוג נתונים" ולאחר מכן בחר "מספר" מהתפריט הנפתח.

שלב 2: שנה את סוג הנתונים של העמודה

אם סוג הנתונים של העמודה מוגדר ל"טקסט", תצטרך לשנות אותו ל"מספר". כדי לעשות זאת, בחר את העמודה ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "נתונים" בחלק העליון של חלון Excel. בקבוצה "כלי נתונים", לחץ על "סוג נתונים" ולאחר מכן בחר "מספר" מהתפריט הנפתח.

שלב 3: רענן את הנתונים

לאחר שסוג הנתונים של העמודה השתנה ל"מספר", תצטרך לרענן את הנתונים כדי שפונקציית COUNT תפעל כהלכה. כדי לעשות זאת, בחר את העמודה ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "נתונים" בחלק העליון של חלון Excel. בקבוצה "כלי נתונים", לחץ על "רענן".

שלב 4: בדוק את הפונקציה COUNT

לאחר רענון הנתונים, עליך לבדוק את הפונקציה COUNT כדי לוודא שהיא מציגה את הספירה הנכונה. כדי לעשות זאת, בחר את העמודה ולאחר מכן לחץ על הכרטיסייה "נוסחאות" בחלק העליון של חלון Excel. בקבוצת "ספריית פונקציות", לחץ על "COUNT" ולאחר מכן בחר "ספירת מספרים" מהתפריט הנפתח.

פתרון בעיות עם הפונקציה COUNT

אם הפונקציה COUNT עדיין לא מציגה את הספירה הנכונה, ייתכן שיש בעיה בנתונים בעמודה. כדי לפתור בעיה זו, עליך לבדוק אם יש תאים ריקים, סוגי נתונים שגויים או שגיאות אחרות בעמודה.

סיכום

עמודות ב-Excel שאינן מציגות ספירות יכולה להיות בעיה מתסכלת, אך בדרך כלל קל לפתור אותה. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, אתה אמור להיות מסוגל לתקן במהירות את הבעיה ולחזור לעבוד עם הנתונים שלך. למידע נוסף, צפה בסרטון הדרכה זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן