דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן את הסאונד במחשב
כיצד לתקן את הסאונד במחשב

כיצד לתקן את הסאונד במחשב

בדוק את עוצמת הקול של המחשב שלך

הצעד הראשון לתיקון הקול במחשב שלך הוא לבדוק את עוצמת הקול של המחשב. ודא שעוצמת הקול מוגברת ואינה מושתקת. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על סמל הרמקול בפינה השמאלית התחתונה של המסך. אם לסמל הרמקול יש עיגול אדום עם קו דרכו, עוצמת הקול מושתקת. לחץ עליו כדי לבטל את השתקת עוצמת הקול.

בדוק את הגדרות האודיו שלך

אם עוצמת הקול אינה מושתקת ועדיין אינך שומע צליל, השלב הבא הוא לבדוק את הגדרות השמע שלך. כדי לעשות זאת, עבור ללוח הבקרה ולחץ על סמל "צליל". זה יפתח חלון שבו תוכל להתאים את הגדרות השמע. ודא שהתקן פלט השמע הנכון נבחר ושעוצמת הקול מוגברת.

בדוק את מנהלי ההתקן של האודיו שלך

אם הגדרות השמע נכונות ואתה עדיין לא יכול לשמוע קול, השלב הבא הוא לבדוק את מנהלי ההתקן של השמע שלך. מנהלי התקן שמע הם התוכנה המאפשרת למחשב שלך לתקשר עם חומרת השמע שלך. מנהלי התקן שמע מיושנים או פגומים עלולים לגרום לבעיות קול. כדי לבדוק את מנהלי ההתקן של השמע שלך, עבור אל מנהל ההתקנים וחפש את התקן השמע. לחץ לחיצה ימנית עליו ובחר "עדכן מנהל התקן". זה יפתח חלון שבו תוכל לבחור את מנהל התקן השמע הנכון עבור המכשיר שלך.

בדוק את חומרת השמע שלך

אם עדכנת את מנהלי ההתקן של השמע שלך ועדיין אינך יכול לשמוע קול, השלב הבא הוא לבדוק את חומרת השמע שלך. ודא שכל הכבלים מחוברים כהלכה ושאף אחד מהם לא רופף. אם אתה משתמש ברמקולים חיצוניים, ודא שהם מופעלים ושעוצמת הקול מוגברת. אם אתה משתמש באוזניות, ודא שהן מחוברות כהלכה ושהווליום מוגבר.

אם בדקת את כל השלבים לעיל ועדיין אינך יכול לשמוע צליל, סביר להניח שיש בעיה בחומרת האודיו שלך. אם זה המקרה, ייתכן שיהיה עליך להחליף את חומרת האודיו או לקחת את המחשב שלך לאיש מקצוע לתיקון.

על ידי ביצוע השלבים שלמעלה, אתה אמור להיות מסוגל לתקן את הצליל במחשב שלך במהירות ובקלות. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, עדיף לקחת את המחשב שלך לאיש מקצוע לתיקון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן