דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן את אליטרה במיינקראפט
כיצד לתקן את אליטרה במיינקראפט

כיצד לתקן את אליטרה במיינקראפט

מה זה אליטרה?

אליטרה הוא סוג של שריון שנמצא במשחק מיינקראפט. זהו זוג כנפיים המאפשר לשחקן לגלוש ולעוף במשחק. הוא עשוי משתי חתיכות עור ושתי חתיכות של כוכבי זיקוקים. ניתן להשתמש ב-Elytra כדי לעבור מרחקים ארוכים במהירות ולחקור את העולם של Minecraft מהשמיים.

כיצד לתקן את אליטרה

ניתן לתקן את האליטרה על ידי שילובה עם פיסת קרום פנטום. ניתן להשיג קרום פנטום על ידי הריגת פאנטומים, שהם המון עוין שנמצא במשחק. לאחר שהשגתם את קרום הפנטום, תוכלו לשלב אותו עם האליטרה בשולחן יצירה כדי לתקן אותו.

שלב 1: השג את ממברנת הפנטום

השלב הראשון בתיקון האליטרה הוא השגת קרום הפנטום. כדי לעשות זאת, תצטרך למצוא ולהרוג פנטומים. פאנטומים הם המון עוין שמשרצים במשחק, בדרך כלל ב-Nether או בסוף. אתה יכול למצוא אותם גם ב-Overworld בלילה.

שלב 2: שלבו את ממברנת הפנטום והאליטרה

לאחר שהשגתם את קרום הפנטום, תוכלו לשלב אותו עם האליטרה בשולחן יצירה. כדי לעשות זאת, הנח את קרום הפנטום במרכז שולחן היצירה ואת ה-Elytra בפינה השמאלית העליונה. זה ישלב את שני הפריטים ויתקן את האליטרה.

שלב 3: התחל לטוס שוב

לאחר שתיקנת את האליטרה, תוכל להתחיל לטוס שוב. ה-Elytra יאפשר לכם לגלוש ולעוף במשחק, ויאפשר לכם לחקור את העולם מהשמיים. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לעבור מרחקים ארוכים במהירות.

תיקון ה-Elytra במיינקראפט הוא תהליך פשוט שיכול לעזור לך לחזור לטוס ברחבי העולם שלך. בעזרת ממברנת פנטום, אתה יכול לתקן את האליטרה שלך ולהתחיל לחקור את העולם של Minecraft מהשמיים. צפה בסרטון זה כדי ללמוד עוד כיצד לתקן את Elytra במיינקראפט.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן