דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לסדר תמונות בתיקייה במחשב שלך

כיצד לסדר תמונות בתיקייה במחשב שלך

כיצד לסדר תמונות בתיקייה במחשב שלך

כיצד לסדר תמונות בתיקייה במחשב שלך

יצירת תיקיות

ארגון התמונות שלך בתיקיות הוא הדרך הטובה ביותר לארגן אותן. כדי ליצור תיקיה, פתח את סייר הקבצים שלך ובחר באפשרות "תיקיה חדשה". תן לתיקייה שם משהו שיעזור לך לזכור מה היא מכילה. לדוגמה, אם אתה מארגן תמונות מחופשה, ייתכן שתקרא לתיקיה "חופשה 2020".

העברת תמונות לתיקיה

לאחר שיצרת את התיקיה, תוכל להעביר אליה את התמונות שלך. כדי לעשות זאת, פתח את התיקיה שבה התמונות מאוחסנות כעת. בחר את התמונות שברצונך להעביר וגרור אותן לתיקיה החדשה. אתה יכול גם ללחוץ לחיצה ימנית על התמונות ולבחור "הזז" מהתפריט.

ארגון תמונות בתיקייה

לאחר שהתמונות נמצאות בתיקייה, תוכל לארגן אותן עוד יותר. אתה יכול ליצור תיקיות משנה עבור סוגים שונים של תמונות, כגון "נוף" ו"פורטרט". אתה יכול גם למיין את התמונות לפי תאריך או לפי האנשים שבהם.

שינוי שמות של תמונות

שינוי שם התמונות שלך יכול לעזור לך לעקוב אחריהם. כדי לשנות שם של תמונה, לחץ עליה באמצעות לחצן העכבר הימני ובחר "שנה שם". הזינו שם חדש לתמונה שיעזור לכם לזכור מהי. לדוגמה, אם התמונה היא של חוף, אפשר לקרוא לה "חופשת חוף 2020".

השוואה מהירה

מְשִׁימָה שלבים
יצירת תיקיות פתח את סייר הקבצים ובחר באפשרות "תיקיה חדשה". תן שם לתיקייה.
העברת תמונות לתיקיה גרור תמונות לתיקיה החדשה או לחץ לחיצה ימנית ובחר "העבר".
ארגון תמונות בתיקייה צור תיקיות משנה, מיין לפי תאריך או אנשים בתמונות.
שינוי שמות של תמונות לחץ לחיצה ימנית על התמונה ובחר "שנה שם". הזן שם חדש.

ארגון התמונות שלך בתיקיות הוא הדרך הטובה ביותר לארגן אותן. יצירת תיקיות, העברת תמונות אליהן, ארגון נוסף ושינוי שמות שלהן יכולים לעזור לך לעקוב אחר התמונות שלך. עם קצת מאמץ, אתה יכול בקלות לסדר את התמונות שלך בתיקייה במחשב שלך.

שאלות ותשובות

ש: איך אני יוצר תיקיה?

ת: כדי ליצור תיקיה, פתח את סייר הקבצים שלך ובחר באפשרות "תיקיה חדשה". תן לתיקייה שם משהו שיעזור לך לזכור מה היא מכילה.

ש: איך אני מעביר תמונות לתיקיה?

ת: כדי להעביר תמונות לתיקיה, פתח את התיקיה שבה התמונות מאוחסנות כעת. בחר את התמונות שברצונך להעביר וגרור אותן לתיקיה החדשה. אתה יכול גם ללחוץ לחיצה ימנית על התמונות ולבחור "הזז" מהתפריט.

ש: איך אני מארגן תמונות בתיקייה?

ת: ברגע שהתמונות נמצאות בתיקייה, תוכל לארגן אותן עוד יותר. אתה יכול ליצור תיקיות משנה עבור סוגים שונים של תמונות, כגון "נוף" ו"פורטרט". אתה יכול גם למיין את התמונות לפי תאריך או לפי האנשים שבהם.

ש: איך אני משנה את שמות התמונות?

ת: כדי לשנות שם של תמונה, לחץ עליה באמצעות לחצן העכבר הימני ובחר "שנה שם". הזינו שם חדש לתמונה שיעזור לכם לזכור מהי.

סיכום

ארגון התמונות שלך בתיקיות הוא הדרך הטובה ביותר לארגן אותן. כדי ליצור תיקיה, פתח את סייר הקבצים שלך ובחר באפשרות "תיקיה חדשה". כדי להעביר תמונות לתיקיה, בחר את התמונות שברצונך להעביר וגרור אותן לתיקיה החדשה. אתה יכול גם ללחוץ לחיצה ימנית על התמונות ולבחור "הזז" מהתפריט. לאחר שהתמונות נמצאות בתיקייה, תוכל לארגן אותן עוד יותר. אתה יכול ליצור תיקיות משנה עבור סוגים שונים של תמונות, כגון "נוף" ו"פורטרט". אתה יכול גם למיין את התמונות לפי תאריך או לפי האנשים שבהם. כדי לשנות שם של תמונה, לחץ עליה באמצעות לחצן העכבר הימני ובחר "שנה שם". הזינו שם חדש לתמונה שיעזור לכם לזכור מהי. עם קצת מאמץ, אתה יכול בקלות לסדר את התמונות שלך בתיקייה במחשב שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן