דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לסדר טבלה לפי תאריכים ב-Sheets

כיצד לסדר טבלה לפי תאריכים ב-Sheets

כיצד לסדר טבלה לפי תאריכים ב-Sheets

מהי טבלה לפי תאריכים ב-Sheets?

טבלה לפי תאריכים בגיליונות היא דרך לארגן נתונים בגיליון אלקטרוני. זוהי דרך למיין ולעצב נתונים באופן שמקל על הקריאה והניתוח. ניתן להשתמש בטבלאות לפי תאריכים בגיליונות למגוון מטרות, כגון מעקב אחר מכירות, ניתוח מגמות ועוד.

כיצד למיין תאריכים ב-Sheets

מיון תאריכים בגיליונות הוא תהליך פשוט. ראשית, בחר את טווח התאים שברצונך למיין. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "נתונים" ברצועת הכלים ובחר "מיין" מהתפריט הנפתח. בשדה "מיין לפי", בחר את העמודה המכילה את התאריכים. בשדה "הזמנה", בחר "עולה" או "יורד", בהתאם לאופן שבו תרצו למיין את התאריכים. לבסוף, לחץ על "אישור" כדי למיין את התאריכים.

כיצד לעצב תאריכים ב-Sheets

עיצוב תאריכים בגיליונות הוא גם תהליך פשוט. ראשית, בחר את טווח התאים שברצונך לעצב. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "בית" ברצועת הכלים ובחר "עיצוב תאים" מהתפריט הנפתח. בכרטיסייה "מספר", בחר את פורמט התאריך שבו ברצונך להשתמש. לבסוף, לחץ על "אישור" כדי להחיל את העיצוב.

מהו פורמט התאריך הקצר?

פורמט התאריך הקצר הוא דרך להציג תאריכים בפורמט קומפקטי. הוא מציג את החודש, היום והשנה, אך אינו כולל את השעה. לדוגמה, פורמט התאריך הקצר ל-1 באוגוסט 2020 יהיה 1/8/2020.

מהו פורמט התאריך הארוך?

פורמט התאריך הארוך הוא דרך להציג תאריכים בפורמט מפורט יותר. זה כולל את היום בשבוע, החודש, היום והשנה. לדוגמה, פורמט התאריך הארוך ל-1 באוגוסט 2020 יהיה יום שבת, 1 באוגוסט 2020.

מהו פורמט התאריך המותאם אישית?

פורמט התאריך המותאם אישית הוא דרך להציג תאריכים בפורמט שאתה מציין. ניתן לבחור את סדר היום, החודש והשנה, וכן את המפרידים ביניהם. לדוגמה, תוכל לבחור להציג את התאריך כ-1-8-2020.

מהו פורמט התאריך של ISO?

פורמט התאריך ISO הוא דרך להציג תאריכים בפורמט סטנדרטי בינלאומי. הוא מציג את השנה, החודש והיום בסדר זה, ומשתמש במקפים כמפרידים. לדוגמה, פורמט התאריך של ISO עבור 1 באוגוסט 2020 יהיה 2020-08-01.

שאלות ותשובות

מהי הדרך הטובה ביותר לסדר שולחן לפי תאריכים בגיליונות?

הדרך הטובה ביותר לסדר טבלה לפי תאריכים בגיליונות היא תחילה למיין את התאריכים בסדר עולה או יורד. לאחר מכן, עצבו את התאריכים בצורה קלה לקריאה והבנה. אתה יכול להשתמש בפורמט תאריך קצר, פורמט תאריך ארוך, פורמט תאריך מותאם אישית או פורמט תאריך ISO.

האם אוכל למיין תאריכים בגיליונות מבלי לעצב אותם?

כן, אתה יכול למיין תאריכים בגיליונות מבלי לעצב אותם. עם זאת, בדרך כלל קל יותר לקרוא ולהבין את הנתונים אם התאריכים מעוצבים בצורה ספציפית.

האם אוכל לעצב תאריכים בגיליונות מבלי למיין אותם?

כן, אתה יכול לעצב תאריכים בגיליונות מבלי למיין אותם. עם זאת, בדרך כלל קל יותר לקרוא ולהבין את הנתונים אם התאריכים ממוינים בסדר עולה או יורד.

האם אוכל להשתמש בפורמט תאריך ISO בגיליונות?

כן, אתה יכול להשתמש בפורמט התאריך ISO בגיליונות. פורמט התאריך ISO מציג את השנה, החודש והיום, בסדר זה, ומשתמש במקפים כמפרידים. לדוגמה, פורמט התאריך של ISO עבור 1 באוגוסט 2020 יהיה 2020-08-01.

סיכום

סידור טבלה לפי תאריכים בגיליונות הוא תהליך פשוט. ראשית, מיין את התאריכים בסדר עולה או יורד. לאחר מכן, עצבו את התאריכים בצורה קלה לקריאה והבנה. אתה יכול להשתמש בפורמט תאריך קצר, פורמט תאריך ארוך, פורמט תאריך מותאם אישית או פורמט תאריך ISO. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן