דף הבית » טופ 10 » כיצד לסדר את המקרר כראוי

כיצד לסדר את המקרר כראוי

כיצד לסדר את המקרר כראוי

למה חשוב לארגן את המקרר שלך

מקרר מאורגן היטב חיוני לשמירה על טריות המזון שלך ובטוח. סידור נכון של המקרר עוזר לך למצוא בקלות את מה שאתה צריך ומונע מאוכל ללכת לאיבוד בחלק האחורי של המקרר. זה גם עוזר לך להפיק את המרב מהשטח שיש לך, כך שתוכל להכניס יותר מזון למקרר.

טיפים לסידור המקרר

1. מניחים את האוכל במקום הנכון

הצעד הראשון לסידור נכון של המקרר שלך הוא הנחת מזון במקום הנכון. לרוב המקררים יש אזורי טמפרטורה שונים, לכן כדאי למקם מזון באזור שהטמפרטורה המתאימה לו. לדוגמה, מוצרי חלב צריכים להיות מוצבים בחלק הקר ביותר של המקרר, בעוד שפירות וירקות יש להציב בחלק החם יותר של המקרר.

2. קבץ מזונות דומים ביחד

לאחר שהצבתם מזון במקום הנכון, השלב הבא הוא לקבץ מזונות דומים יחדיו. זה יקל למצוא את מה שאתה צריך וגם יעזור לך לעקוב אחר האוכל שיש לך. לדוגמה, אתה יכול לקבץ את כל מוצרי החלב שלך יחד, את כל הפירות והירקות שלך יחד, ואת כל התבלינים שלך יחד.

3. השתמש במיכלים ובפחים

שימוש במיכלים ופחים הוא דרך מצוינת לשמור על המקרר שלך מאורגן. אתה יכול להשתמש במיכלים לאחסון שאריות, תבלינים ופריטי מזון אחרים. פחים מעולים גם לאחסון פירות וירקות, כך שהם לא הולכים לאיבוד בחלק האחורי של המקרר.

4. תווית הכל

תיוג האוכל שלך הוא דרך מצוינת לשמור על המקרר שלך מאורגן. אתה יכול להשתמש בתוויות כדי לזהות איזה מזון יש בכל מיכל או פח, כדי שתדע בדיוק מה אתה מחפש. תיוג גם עוזר לך לעקוב אחר תאריכי התפוגה, כדי שלא תקבל מזון מקולקל.

דעה אישית

סידור נכון של המקרר חיוני לשמירה על טריות המזון והבטיחות. זה גם יכול לעזור לך להפיק את המרב מהשטח שיש לך, כך שתוכל להכניס יותר מזון למקרר. עם הטיפים והטריקים הנכונים, אתה יכול בקלות לשמור על המקרר שלך מאורגן ולוודא שתמיד יש לך את מה שאתה צריך. לטיפים נוספים כיצד לסדר נכון את המקרר, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן