דף הבית » טופ 10 » איך לסדר חדר שאתה לא אוהב

איך לסדר חדר שאתה לא אוהב

איך לסדר חדר שאתה לא אוהב

מבוא

כשאתה עובר לבית חדש, זה יכול להיות קשה להפיק את המרב מחדר שאתה לא אוהב. בין אם זה הגודל, הצורה או הצבע, יש דרכים להפיק את המרב מחדר שאתה לא אוהב. בעזרת כמה טיפים וטריקים פשוטים תוכלו להפיק את המרב מחדר שאתם לא אוהבים וליצור חלל שאתם אוהבים.

1. צבע את הקירות

אחת הדרכים הקלות והיעילות להפיק את המרב מחדר שאינכם אוהבים היא לצבוע את הקירות. שכבת צבע טרייה יכולה לשנות לחלוטין את החדר ולגרום לו להיראות חדש לגמרי. בחרו צבע שאתם אוהבים ושיגרום לחדר להרגיש בהיר ומזמין יותר. אם אינכם בטוחים באיזה צבע לבחור, שקול להתייעץ עם מעצב פנים מקצועי לייעוץ.

א. בחר את הצבע הנכון

כאשר בוחרים צבע לחדר שלכם, חשוב לבחור את סוג הצבע הנכון. אם אתם צובעים חדר עם הרבה אור טבעי, בחרו בצבע שנועד לשקף את האור. אם אתם צובעים חדר עם מעט אור טבעי, בחרו בצבע שמיועד לקלוט את האור.

ב. הכן את הקירות

לפני שמתחילים לצבוע, חשוב להכין את הקירות. זה אומר להסיר כל טפט ישן, לתקן חורים או סדקים ולנקות את הקירות. זה יבטיח שהצבע נצמד כמו שצריך ושהמוצר המוגמר ייראה נהדר.

ג. השתמש בפריימר

לאחר הכנת הקירות, חשוב להשתמש בפריימר. פריימר יעזור לצבע להיצמד לקירות וגם יעזור לצבע להחזיק מעמד זמן רב יותר.

2. הוסף Accent Pieces

לאחר הצביעה של הקירות, הגיע הזמן להוסיף כמה פיסות מבטא. פריטי מבטא יכולים להיות כל דבר, מרהיטים ועד יצירות אמנות ועד שטיחים. בחרו פריטים שאתם אוהבים ושיגרמו לחדר להרגיש יותר מזמין.

א. בחר את הריהוט הנכון

בבחירת רהיטים לחדר שלכם, חשוב לבחור פריטים בגודל ובצורה הנכונים לחדר. אם החדר קטן, בחרו ברהיטים מוקטנים ולא יציפו את החלל. אם החדר גדול, בחרו בריהוט מוגדל וימלא את החלל.

ב. הוסף יצירות אמנות

יצירות אמנות הן דרך מצוינת להוסיף צבע ואישיות לחדר. בחר יצירות אמנות שאתה אוהב ושיגרמו לחדר להרגיש יותר מזמין.

ג. הוסף שטיחים

שטיחים הם דרך מצוינת להוסיף מרקם וחמימות לחדר. בחרו שטיחים בגודל ובצורה הנכונים לחדר ושיגרמו לחדר להרגיש יותר מזמין.

3. סדר מחדש את הרהיטים

לאחר שהוספתם את חלקי הדגש, הגיע הזמן לסדר מחדש את הרהיטים. סידור מחדש של הרהיטים יכול לגרום לחדר להרגיש פתוח ומזמין יותר. נסה סידורים שונים עד שתמצא אחד שאתה אוהב.

א. השתמש בחוק השלושה

כאשר מסדרים מחדש את הרהיטים, חשוב להשתמש בכלל השלוש. המשמעות היא קיבוץ רהיטים לשלושה. לדוגמה, שלושה כיסאות סביב שולחן או שלוש יצירות אמנות על קיר. זה ייצור תחושה של איזון והרמוניה בחדר.

ב. יצירת מוקד

כאשר מסדרים מחדש את הרהיטים, חשוב ליצור נקודת מיקוד. זה יכול להיות אח, חלון או יצירת אמנות. זה ימשוך את העין ויגרום לחדר להרגיש יותר מזמין.

ג. השתמש בחלל בחכמה

כשמסדרים מחדש את הרהיטים, חשוב לנצל את החלל בצורה מושכלת. נסו ליצור שבילים ולהשאיר מספיק מקום לאנשים לנוע בחדר. זה יגרום לחדר להרגיש יותר פתוח ומזמין.

סיכום

להפיק את המקסימום מחדר שאתה לא אוהב יכול להיות אתגר, אבל עם כמה טיפים וטריקים פשוטים, אתה יכול להפיק את המרב מחדר שאתה לא אוהב וליצור חלל שאתה אוהב. התחל בצביעת הקירות, הוספת חלקי מבטא וסידור מחדש של הרהיטים. עם קצת מאמץ תוכלו להפיק את המרב מחדר שאתם לא אוהבים וליצור חלל שאתם אוהבים. לטיפים וטריקים נוספים כיצד להפיק את המרב מחדר שאתה לא אוהב, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן