דף הבית » טופ 100 » כיצד להתאים את מהירות הכתוביות בזמן פופקורן

כיצד להתאים את מהירות הכתוביות בזמן פופקורן

כיצד להתאים את מהירות הכתוביות בזמן פופקורן

מה זה זמן פופקורן?

Popcorn Time הוא נגן מדיה זורם המאפשר למשתמשים לצפות בסרטים ובתוכניות טלוויזיה מטורנטים. זוהי תוכנית חינמית בקוד פתוח הזמינה עבור Windows, Mac, Linux ואנדרואיד. ל-Popcorn Time תכונת כתוביות מובנית המאפשרת למשתמשים לצפות בסרטים ובתוכניות טלוויזיה בשפת האם שלהם. עם זאת, מהירות הכתוביות יכולה לפעמים להיות מהירה מדי או איטית מדי. במאמר זה נראה לכם כיצד להתאים את מהירות הכתוביות ב-Popcorn Time.

כיצד להתאים את מהירות הכתוביות בזמן פופקורן

שלב 1: פתח את Popcorn Time

הצעד הראשון הוא לפתוח את Popcorn Time. לאחר פתיחת התוכנית, תראה רשימה של סרטים ותוכניות טלוויזיה שתוכל לצפות בהם. בחר את הסרט או תוכנית הטלוויזיה שברצונך לצפות ולחץ עליה.

שלב 2: בחר את הגדרות הכתוביות

לאחר שהסרט או תוכנית הטלוויזיה החלו לפעול, תראה תפריט בתחתית המסך. לחץ על האפשרות "הגדרות כתוביות". זה יפתח חלון חדש עם מספר אפשרויות.

שלב 3: התאם את מהירות הכתוביות

בחלון "הגדרות כתוביות" תראה אפשרות להתאים את מהירות הכתוביות. אתה יכול להתאים את המהירות על ידי גרירת המחוון שמאלה או ימינה. אם הכתוביות מהירות מדי, גרור את המחוון שמאלה. אם הכתוביות איטיות מדי, גרור את המחוון ימינה.

שלב 4: שמור את השינויים

לאחר שתתאים את מהירות הכתוביות, לחץ על כפתור "שמור" כדי לשמור את השינויים שלך. הכתוביות יותאמו כעת למהירות שבחרת.

סיכום

התאמת מהירות הכתוביות ב-Popcorn Time היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את התוכנית, לבחור את הסרט או תוכנית הטלוויזיה שברצונך לצפות, ולאחר מכן להתאים את מהירות הכתוביות בחלון "הגדרות כתוביות". לאחר שתתאים את מהירות הכתוביות, לחץ על כפתור "שמור" כדי לשמור את השינויים שלך. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן