דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לגזום זקן למתחילים

כיצד לגזום זקן למתחילים

כיצד לגזום זקן למתחילים

מבוא לחיתוך זקן למתחילים

אם אתה מתחיל בכל מה שקשור לקיצוץ הזקן שלך, ייתכן שאתה מרגיש קצת המום. אחרי הכל, זה לא פשוט כמו פשוט לתפוס זוג מספריים וללכת לעיר. יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים לקצץ את הזקן. במדריך זה, נסקור את היסודות של איך לקצץ זקן למתחילים, כדי שתוכל לקבל את המראה המושלם לשיער הפנים שלך.

אסוף את הציוד שלך

הצעד הראשון בגיזום הזקן שלך הוא לאסוף את הציוד שתצטרך. תצטרך זוג מספריים, מסרק וגוזם. אולי תרצה שתהיה לך מראה בהישג יד כדי שתוכל לראות מה אתה עושה.

סרק את הזקן שלך

ברגע שיש לך את כל המצרכים שלך, זה הזמן להתחיל לקצץ. התחל בסירוק בזקן שלך כדי להיפטר מכל סבך או קשר. זה יקל על הקיצוץ ויעזור לך לקבל חתך אחיד.

חתוך את קו הצוואר

השלב הבא הוא לקצץ את קו הצוואר. זה הקו שמפריד בין הזקן לצוואר. לשם כך, הטה את ראשך לאחור והשתמש בגוזם כדי לקצץ את השיער על הצוואר. התחל בתפוח אדם ועבוד את דרכך עד עצם הבריח.

חתוך את הלחיים

לאחר שגזזת את קו הצוואר, הגיע הזמן לעבור ללחיים. התחל בסירוק השיער על הלחיים שלך ולאחר מכן השתמש בגוזם כדי לקצץ את השיער. התחל מהפאות ועבוד את דרכך עד לקו הלסת. הקפד לשמור את הגוזם בזווית של 45 מעלות כדי שתקבל חיתוך אחיד.

עצבו את השפם ואת התיש

אם אתה מגדל שפם או זקן תיש, תצטרך לעצב אותם. כדי לעשות זאת, השתמש במספריים כדי לקצץ את השיער. התחל בסירוק השיער ולאחר מכן השתמש במספריים כדי לקצץ שערות תועה. הקפד לשמור את המספריים בזווית של 45 מעלות כדי לקבל חתך אחיד.

חתוך את הקצוות

השלב האחרון הוא לקצץ את הקצוות. לשם כך, השתמש במספריים כדי לקצץ שערות תועה. התחל בפאות הכף ועשה את דרכך סביב הזקן. הקפד לשמור את המספריים בזווית של 45 מעלות כדי לקבל חתך אחיד.

סיכום

גזירת זקן למתחילים יכולה להיות קצת מאיימת, אבל עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכלי לקבל את המראה המושלם לשיער הפנים שלך. רק זכור לסרק את הזקן שלך, לקצץ את קו הצוואר, לעצב את השפם ואת הזקן ולחתוך את הקצוות. בעזרת הטיפים האלה, תוכל לקבל את המראה המושלם לזקן שלך. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לקצץ זקן למתחילים, בדוק אתהסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן