דף הבית » עשרת הגדולים » כיצד לארגן תצוגת מסך כאשר עיגול נראה כמו אליפסה

כיצד לארגן תצוגת מסך כאשר עיגול נראה כמו אליפסה

כיצד לארגן תצוגת מסך כאשר עיגול נראה כמו אליפסה

מה גורם למעגל להיראות כמו אליפסה על מסך?

כאשר מופיע עיגול על מסך מחשב, הוא יכול לפעמים להיראות כמו אליפסה. זה בגלל האופן שבו הפיקסלים על המסך מסודרים. הפיקסלים מסודרים ברשת, וכאשר מוצג עיגול על המסך, לא תמיד ניתן להתאים את העיגול בצורה מושלמת לרשת. זה יכול לגרום לעיגול להיראות מעוות, והוא יכול להיראות כמו אליפסה.

כיצד להתאים את תצוגת המסך שלך כדי לגרום למעגל להיראות כמו מעגל

הצעד הראשון לוודא שעיגול נראה כמו עיגול על המסך שלך הוא להתאים את הגדרות התצוגה. ניתן לעשות זאת על ידי מעבר להגדרות התצוגה במחשב. בהתאם לסוג המחשב שברשותך, הגדרות התצוגה עשויות להיות ממוקמות במקומות שונים. לאחר שאיתרת את הגדרות התצוגה, תצטרך להתאים את הרזולוציה. הרזולוציה היא מספר הפיקסלים המשמשים להצגת התמונה על המסך. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, כך נעשה שימוש ביותר פיקסלים, והתמונה תהיה מדויקת יותר. כדאי גם להתאים את קצב הרענון. קצב הרענון הוא מספר הפעמים בשנייה שהתמונה מתעדכנת על המסך. ככל שקצב הרענון גבוה יותר, התמונה תהיה חלקה יותר.

כיצד להתאים את יחס הגובה-רוחב כדי לגרום למעגל להיראות כמו מעגל

יחס הגובה-רוחב הוא היחס בין הרוחב לגובה התמונה. אם יחס הגובה-רוחב אינו נכון, התמונה עשויה להיראות מעוותת. כדי לוודא שעיגול נראה כמו עיגול, עליך להתאים את יחס הרוחב-גובה כך שיהיה זהה לעיגול. כדי להתאים את יחס הרוחב-גובה, תצטרך לעבור להגדרות התצוגה במחשב שלך. בהתאם לסוג המחשב שברשותך, הגדרות התצוגה עשויות להיות ממוקמות במקומות שונים. לאחר שאיתרת את הגדרות התצוגה, תצטרך להתאים את יחס הגובה-רוחב.

כיצד להתאים את הגדרות הצבע כדי לגרום למעגל להיראות כמו מעגל

הגדרות הצבע במחשב שלך יכולות גם להשפיע על האופן שבו עיגול נראה על המסך. כדי לוודא שעיגול נראה כמו עיגול, עליך להתאים את הגדרות הצבע כך שיהיו נכונות. כדי להתאים את הגדרות הצבע, תצטרך לעבור להגדרות התצוגה במחשב שלך. בהתאם לסוג המחשב שברשותך, הגדרות התצוגה עשויות להיות ממוקמות במקומות שונים. לאחר שאיתרת את הגדרות התצוגה, תצטרך להתאים את הגדרות הצבע.

סיכום

לא קשה לוודא שעיגול נראה כמו עיגול על מסך המחשב שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להתאים את הגדרות התצוגה, יחס הגובה-רוחב והגדרות הצבע. לאחר התאמת הגדרות אלו, העיגול אמור להיראות כמו עיגול ולא אליפסה. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן