דף הבית » עשרת הגדולים » כיצד לתקן LAN אלחוטי במדפסת Canon MX495
כיצד לתקן LAN אלחוטי במדפסת Canon MX495

כיצד לתקן LAN אלחוטי במדפסת Canon MX495

בדיקת הגדרות רשת המדפסת

אם אתה מתקשה לחבר את מדפסת Canon MX495 לרשת האלחוטית שלך, הצעד הראשון הוא לבדוק את הגדרות הרשת של המדפסת. כדי לעשות זאת, לחץ על הלחצן "תפריט" בלוח הבקרה של המדפסת. לאחר מכן, בחר "הגדרות" ולאחר מכן "הגדרות רשת". זה יציג רשימה של רשתות זמינות. בחר את הרשת שלך מהרשימה והזן את סיסמת הרשת, אם תתבקש. לאחר שהמדפסת מחוברת לרשת, אתה אמור להיות מסוגל להדפיס באופן אלחוטי.

פתרון בעיות בחיבור

אם המדפסת עדיין לא מתחברת לרשת, ייתכן שיהיה עליך לפתור בעיות בחיבור. כדי לעשות זאת, לחץ על הלחצן "תפריט" בלוח הבקרה של המדפסת. לאחר מכן, בחר "הגדרות" ולאחר מכן "הגדרות רשת". זה יציג רשימה של רשתות זמינות. בחר את הרשת שלך מהרשימה והזן את סיסמת הרשת, אם תתבקש. אם המדפסת עדיין לא מתחברת, ייתכן שיהיה עליך לאפס את המדפסת.

איפוס המדפסת

אם המדפסת עדיין לא מתחברת לרשת, ייתכן שיהיה עליך לאפס את המדפסת. כדי לעשות זאת, לחץ על הלחצן "תפריט" בלוח הבקרה של המדפסת. לאחר מכן, בחר "הגדרות" ולאחר מכן "הגדרות רשת". זה יציג רשימה של רשתות זמינות. בחר את הרשת שלך מהרשימה והזן את סיסמת הרשת, אם תתבקש. לאחר שהמדפסת מחוברת לרשת, אתה אמור להיות מסוגל להדפיס באופן אלחוטי.

בדיקת קושחת המדפסת

אם המדפסת עדיין לא מתחברת לרשת, ייתכן שיהיה עליך לבדוק את הקושחה של המדפסת. כדי לעשות זאת, לחץ על הלחצן "תפריט" בלוח הבקרה של המדפסת. לאחר מכן, בחר "הגדרות" ולאחר מכן "הגדרות רשת". זה יציג רשימה של רשתות זמינות. בחר את הרשת שלך מהרשימה והזן את סיסמת הרשת, אם תתבקש. לאחר שהמדפסת מחוברת לרשת, אתה אמור להיות מסוגל להדפיס באופן אלחוטי.

עדכון קושחת המדפסת

אם הקושחה של המדפסת לא מעודכנת, ייתכן שיהיה עליך לעדכן אותה כדי להתחבר לרשת. כדי לעשות זאת, לחץ על הלחצן "תפריט" בלוח הבקרה של המדפסת. לאחר מכן, בחר "הגדרות" ולאחר מכן "הגדרות רשת". זה יציג רשימה של רשתות זמינות. בחר את הרשת שלך מהרשימה והזן את סיסמת הרשת, אם תתבקש. לאחר שהמדפסת מחוברת לרשת, אתה אמור להיות מסוגל להדפיס באופן אלחוטי.

בדיקת מנהלי התקנים למדפסת

אם המדפסת עדיין לא מתחברת לרשת, ייתכן שיהיה עליך לבדוק את מנהלי ההתקן של המדפסת. כדי לעשות זאת, לחץ על הלחצן "תפריט" בלוח הבקרה של המדפסת. לאחר מכן, בחר "הגדרות" ולאחר מכן "הגדרות רשת". זה יציג רשימה של רשתות זמינות. בחר את הרשת שלך מהרשימה והזן את סיסמת הרשת, אם תתבקש. לאחר שהמדפסת מחוברת לרשת, אתה אמור להיות מסוגל להדפיס באופן אלחוטי.

על ידי ביצוע שלבים אלה, אתה אמור להיות מסוגל לתקן בעיות חיבור LAN אלחוטי במדפסת Canon MX495. אם אתה עדיין נתקל בבעיות בחיבור המדפסת לרשת, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם תמיכת הלקוחות של Canon לקבלת סיוע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן