דף הבית » לא להאמין » כיצד לארגן תמונות ב- Windows 10 לאחר העברה מ- iPhone

כיצד לארגן תמונות ב- Windows 10 לאחר העברה מ- iPhone

כיצד לארגן תמונות ב- Windows 10 לאחר העברה מ- iPhone

מבוא

העברת תמונות מאייפון למחשב Windows 10 יכולה להיות משימה לא פשוטה. חשוב לדעת את הצעדים הנכונים לנקוט כדי להבטיח שהתמונות מאורגנות כראוי וניתן לגשת אליהן בקלות. מדריך זה יספק הוראות שלב אחר שלב כיצד לארגן תמונות ב-Windows 10 לאחר העברתן מאייפון. זה גם יספק עצות מועילות כדי להקל על התהליך.

הוראות שלב אחר שלב

שלב 1: חבר את האייפון למחשב שלך

השלב הראשון הוא לחבר את האייפון למחשב. כדי לעשות זאת, השתמש בכבל ה-USB שהגיע עם האייפון שלך. חבר קצה אחד של הכבל לאייפון שלך ואת הקצה השני למחשב שלך. לאחר יצירת החיבור, המחשב שלך אמור לזהות את האייפון שלך.

שלב 2: העברת תמונות למחשב שלך

לאחר שהאייפון שלך מחובר למחשב שלך, תוכל להתחיל בהעברת תמונות. כדי לעשות זאת, פתח את סייר הקבצים במחשב שלך. אתה אמור לראות את האייפון שלך רשום כמכשיר. לחץ עליו כדי לפתוח אותו ולצפות בתמונות המאוחסנות באייפון שלך. בחר את התמונות שברצונך להעביר וגרור אותן לתיקיה במחשב שלך.

שלב 3: ארגן תמונות ב-Windows 10

כעת, כשהתמונות שלך נמצאות במחשב שלך, אתה יכול להתחיל לארגן אותן. ל-Windows 10 יש מארגן תמונות מובנה שמקל על ארגון התמונות שלך. כדי לגשת אליו, פתח את אפליקציית התמונות במחשב שלך. אתה אמור לראות את כל התמונות שהעברת מהאייפון שלך. לאחר מכן תוכל לארגן אותם באלבומים, להוסיף תגים ועוד.

שלב 4: גיבוי תמונות

לאחר שתארגן את התמונות שלך, חשוב לגבות אותן. זה יבטיח שהתמונות שלך בטוחות למקרה שמשהו יקרה למחשב שלך. אתה יכול לגבות את התמונות שלך לכונן קשיח חיצוני או לענן.

טיפים יעילים

  • הקפד להעביר את כל התמונות שברצונך לשמור. ברגע שהם יועברו למחשב שלך, הם יימחקו מהאייפון שלך.
  • ארגן את התמונות שלך באלבומים כדי שיהיה קל יותר למצוא אותן. אתה יכול גם להוסיף תגים כדי להקל עוד יותר על החיפוש אחריהם.
  • גבה את התמונות שלך באופן קבוע כדי להבטיח שהן בטוחות למקרה שמשהו יקרה למחשב שלך.
  • אם אתה צריך עזרה בהעברת תמונות מהאייפון למחשב שלך, צפה בסרטון המועיל הזה .

העברת תמונות מאייפון למחשב Windows 10 יכולה להיות קצת מסובכת, אבל עם השלבים הנכונים והטיפים המועילים, זה יכול להיעשות במהירות ובקלות. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, תוכל לארגן בקלות את התמונות שלך ב-Windows 10 לאחר העברתן מ-iPhone.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן