דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן וילון גלילה – מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן וילון גלילה - מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן וילון גלילה – מדריך שלב אחר שלב

מבוא

וילונות גלילה הם דרך מצוינת להוסיף פרטיות ובקרת אור לבית שלך. הם קלים להתקנה ולתפעול, אבל כמו כל טיפול בחלון, הם יכולים להתקלקל עם הזמן. אם אתה נתקל בבעיות עם וילונות הגלילה שלך, אל תדאג – זה בדרך כלל פתרון קל. במדריך זה נראה לך כיצד לאבחן ולתקן בעיות נפוצות של וילון גלילה.

אבחון הבעיה

השלב הראשון בתיקון וילון גלילה הוא אבחון הבעיה. להלן מספר בעיות נפוצות וכיצד לזהות אותן:

העיוור לא יתגלגל למעלה או למטה

אם וילון הגלילה שלך לא מתגלגל למעלה או למטה, זה בדרך כלל בגלל שרשרת או כבל שבורים. כדי לבדוק, משוך בעדינות את השרשרת או הכבל כדי לראות אם הם תקועים. אם הוא תקוע, ייתכן שיהיה עליך להחליף את השרשרת או הכבל.

העיוור נתקע

אם וילון הגלילה שלך נתקע, זה יכול להיות בגלל קפיץ שבור או ציר כפוף. כדי לבדוק, נסה לגלגל ידנית את התריס למעלה או למטה. אם הוא לא יזוז, זה כנראה בגלל קפיץ שבור או סרן כפוף.

תיקון הבעיה

לאחר שזיהית את הבעיה, הגיע הזמן לתקן אותה. להלן מספר תיקונים נפוצים לבעיות של וילון גלילה:

החלפת השרשרת או הכבל

אם השרשרת או הכבל שבורים, תצטרך להחליף אותם. לשם כך, תצטרך להסיר את וילון הגלילה ממסגרת החלון. לאחר הסרת התריס, ניתן להחליף את השרשרת או הכבל.

החלפת הקפיץ או הציר

אם הקפיץ או הציר שבורים, תצטרך להחליף אותם. לשם כך, תצטרך להסיר את וילון הגלילה ממסגרת החלון. לאחר הסרת התריס, ניתן להחליף את הקפיץ או הציר.

סיכום

וילונות גלילה הם דרך מצוינת להוסיף פרטיות ובקרת אור לבית שלך. אם וילונות הגלילה שלך נתקלים בבעיות, אל תדאג – זה בדרך כלל פתרון קל. במדריך זה, הראינו לך כיצד לאבחן ולתקן בעיות נפוצות של וילון גלילה. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה מ- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן