דף הבית » הכי נצפים » כיצד לארגן אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה

כיצד לארגן אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה

כיצד לארגן אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה

מהי אנימציה ב-PowerPoint?

אנימציה ב-PowerPoint היא אפקט חזותי שניתן להשתמש בו כדי למשוך תשומת לב לאלמנטים מסוימים של מצגת. ניתן להשתמש בהנפשות כדי לגרום לטקסט להופיע, להיעלם, להזיז או לשנות צבע. ניתן להשתמש באנימציות גם כדי ליצור תחושת תנועה או להדגיש נקודה.

כיצד לארגן אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה

שלב 1: בחר את הטקסט

השלב הראשון ביצירת אנימציה ב-PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה הוא בחירת הטקסט שברצונך להנפשה. כדי לעשות זאת, לחץ וגרור את העכבר מעל הטקסט שברצונך להנפש.

שלב 2: בחר את ההנפשה

לאחר שבחרת את הטקסט, לחץ על הכרטיסייה "אנימציות" ברצועת הכלים בחלק העליון של חלון PowerPoint. מרשימת האנימציות הזמינות, בחר את האנימציה "מחק".

שלב 3: הגדר את הגדרות ההנפשה

לאחר שבחרת את האנימציה "מחק", לחץ על כפתור "הגדרות אנימציה" בסרט. זה יפתח חלון שבו תוכל להתאים אישית את האנימציה. בקטע "התחל", בחר באפשרות "בלחיצה". זה יגרום להנפשה להתחיל כאשר תלחץ על העכבר.

שלב 4: תצוגה מקדימה של האנימציה

לאחר שהגדרת את הגדרות האנימציה, לחץ על כפתור "תצוגה מקדימה" בסרט. זה יאפשר לך לצפות בתצוגה מקדימה של האנימציה לפני שתחיל אותה על הטקסט. אם אתה מרוצה מהאנימציה, לחץ על כפתור "החל" כדי להחיל אותה על הטקסט.

שלב 5: שמור את המצגת

לאחר שהחלת את האנימציה על הטקסט, לחץ על כפתור "שמור" בסרט. פעולה זו תשמור את המצגת עם הנפשה מוחלת. כעת תוכל להשתמש במצגת כרגיל. יצירת אנימציה ב- PowerPoint שבה מילים נמחקות בעת הקריאה היא דרך מצוינת להוסיף עניין ויזואלי למצגת. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, תוכל ליצור בקלות אנימציה שתמשוך תשומת לב לטקסט ותהפוך את המצגת שלך למושכת יותר. למידע נוסף על יצירת אנימציות ב-PowerPoint, עיין במדריך זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן