דף הבית » הכי מדובר » איך מסדרים תותים על עוגה

איך מסדרים תותים על עוגה

איך מסדרים תותים על עוגה

מה אתה צריך כדי לסדר תותים על עוגה

סידור תותים על עוגה יכול להיות דרך פשוטה ויפה להלביש קינוח. כדי להתחיל, תזדקק לכמה ציוד בסיסי:

  • תותים
  • עוגה
  • סַכִּין
  • קיסמים
  • מעמד לעוגה או צלחת

הכנת התותים

לפני שתוכל לסדר את התותים על העוגה, תצטרך להכין אותם. התחל בשטיפת התותים וייבושם במגבת נייר. לאחר מכן, השתמשו בסכין כדי לחתוך את הגבעולים ולחתוך את התותים לפרוסות דקות.

מסדרים את התותים על העוגה

לאחר הכנת התותים, אפשר להתחיל לסדר אותם על העוגה. מתחילים בהנחת הפרוסות מסביב לקצה העוגה. אתה יכול להשתמש בקיסמים כדי לעזור להחזיק את הפרוסות במקומן. לאחר מכן, ממלאים את מרכז העוגה בשאר הפרוסות.

יצירת דפוס

אם אתה רוצה ליצור עיצוב מורכב יותר, אתה יכול להשתמש בפרוסות כדי ליצור דפוס. לדוגמה, ניתן לסדר את הפרוסות בתבנית מעגלית או ליצור תבנית דמקה. אפשר גם להשתמש בפרוסות כדי ליצור גבול סביב קצה העוגה.

הוספת תוספת

לאחר שסידרתם את התותים על העוגה, אפשר להוסיף תוספת. אפשר להשתמש במגוון תוספות כמו קצפת, רוטב שוקולד או רוטב קרמל. אפשר לפזר על העוגה גם אבקת סוכר או שבבי שוקולד.

מגישים את העוגה

לאחר שסיימתם לסדר את התותים על העוגה, אפשר להגיש. מניחים את העוגה על מעמד לעוגה או צלחת ומגישים אותה עם כף קצפת או זילוף של רוטב שוקולד. אתה יכול גם להוסיף כמה תותים נוספים מעל למצגת יפה. סידור תותים על עוגה היא דרך פשוטה ויפה להלביש קינוח. עם כמה ציוד בסיסי וקצת יצירתיות, תוכלו ליצור עוגה מהממת שבטוח תרשים. למידע נוסף על איך לסדר תותים על עוגה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן