דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » איך מסדרים מרפסת

איך מסדרים מרפסת

איך מסדרים מרפסת

מקסום את שטח המרפסת שלך

מרפסת יכולה להיות דרך מצוינת ליהנות מהחוץ מבלי לצאת מהבית. אבל אם לא תנצלו את השטח בצורה הטובה ביותר, הוא עלול להפוך במהירות לעמוס ולא שמיש. הנה כמה טיפים לסידור המרפסת שלך כדי להפיק את המרב מהשטח שיש לך.

בחר את הריהוט הנכון

כשזה מגיע לריהוט המרפסת שלך, חשוב לבחור פריטים שהם גם נוחים וגם חוסכים מקום. חפשו רהיטים שניתן לקפל או לערום כאשר אינם בשימוש, כמו כסאות מתקפלים או שולחנות הניתנים לערמה. אם יש לכם מרפסת קטנה, אולי כדאי שתבחרו בסט ביסטרו, שהוא שולחן קטן ושני כיסאות שיכולים להתאים בקלות לפינה.

הוסף קצת ירוק

הוספת כמה צמחים למרפסת שלך יכולה לעזור ליצור אווירה מרגיעה ולגרום לחלל להרגיש מזמין יותר. בחרו בצמחים שקל לטפל בהם ואינם דורשים תחזוקה רבה. אם אין לכם הרבה מקום, בחרו בעציצים שניתן לתלות מהתקרה או להניח על מדפים.

צור אווירה נעימה

כדי לגרום למרפסת שלך להרגיש מזמינה יותר, הוסף כמה נגיעות נעימות כגון שטיח, כריות וזרקים. בחרו צבעים ודפוסים המשקפים את הסגנון האישי שלכם ויוצרים אווירה מרגיעה. אפשר גם להוסיף קצת תאורה כדי ליצור אווירה חמימה ומזמינה בערב.

הפק את המרב משטח האחסון שלך

אם יש לכם שטח אחסון מוגבל במרפסת שלכם, תוכלו להפיק ממנו את המרב באמצעות מדפים וסלים תלויים. מדפים מעולים לאחסון ספרים, צמחים ופריטים אחרים, בעוד סלסלות תלויות יכולות לשמש לאחסון פריטים כמו מגבות וצעצועים חיצוניים. אתה יכול גם להשתמש בפתרונות אחסון צמודים על הקיר כדי להרחיק פריטים מהרצפה ולהרחיק אותם מהדרך.

סיכום

סידור המרפסת שלך לא חייב להיות משימה לא פשוטה. בעזרת כמה טיפים וטריקים פשוטים תוכלו להפיק את המרב מהחלל שיש לכם וליצור אווירה נעימה ומזמינה. לרעיונות נוספים כיצד להפיק את המרב מחלל המרפסת שלך, בדוק את הסרטון הזה לכמה טיפים והשראה נהדרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן