דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » איך מסדרים דירה קטנה

איך מסדרים דירה קטנה

איך מסדרים דירה קטנה

1. למדוד את המרחב שלך

כאשר מדובר בסידור דירה קטנה, הצעד הראשון הוא למדוד את החלל שלכם. זה יעזור לך לקבוע אילו רהיטים ואביזרים אתה יכול להתאים בחדר. הקפד למדוד את האורך, הרוחב והגובה של כל קיר, כמו גם את הפתחים והחלונות. זה יעזור לך לתכנן את הפריסה של הרהיטים והאביזרים שלך.

2. בחרו בריהוט רב תכליתי

כאשר מדובר על ריהוט דירה קטנה, חשוב לבחור פריטים שיכולים לשרת מספר מטרות. לדוגמה, עות'מאנית יכולה לשמש כשולחן קפה ומקומות ישיבה נוספים. פוטון יכול לשמש כספה במהלך היום ומיטה בלילה. חפשו רהיטים שניתן להשתמש בהם במספר דרכים כדי למקסם את החלל בדירה שלכם.

3. נצל את המרחב האנכי

לעתים קרובות מתעלמים ממרחב אנכי כשמדובר בסידור דירה קטנה. ניצול שטח אנכי יכול לעזור לך להפיק את המרב מהשטח הקטן שלך. שקול להוסיף מדפים לקירות לאחסון ספרים ופריטים אחרים. ניתן גם לתלות וילונות מהתקרה כדי ליצור אווירה נעימה. ניצול שטח אנכי יכול לעזור לך להפיק את המרב מהדירה הקטנה שלך.

4. השתמש במראות כדי ליצור אשליה של חלל

מראות הן דרך מצוינת ליצור אשליה של חלל בדירה קטנה. תלו מראה גדולה על הקיר כדי לגרום לחדר להיראות גדול יותר. אתה יכול גם להשתמש במראות כדי להחזיר אור ולהאיר את החדר. מראות הן דרך מצוינת להפיק את המרב מחלל קטן.

5. הוסף צמחים כדי להאיר את החדר

הוספת צמחים לדירה הקטנה שלך יכולה לעזור להאיר את החדר ולגרום לו להרגיש מזמין יותר. בחרו צמחים בעלי תחזוקה נמוכה ואינם דורשים הרבה אור שמש. מקמו את הצמחים במקומות אסטרטגיים כדי ליצור תחושת איזון בחדר. צמחים הם דרך מצוינת להוסיף חיים לחלל קטן.

6. פשט וארגן

פינוי וארגון הדירה הקטנה שלכם חיוניים להפקת המיטב מהחלל. היפטר מכל הפריטים שאתה לא צריך או משתמש בו. ארגן את הפריטים שאתה צריך בערימות מסודרות ומסודרות. זה יעזור לך להפיק את המרב מהשטח בדירה הקטנה שלך.

סידור דירה קטנה יכול להיות אתגר, אך בעזרת הטיפים והטריקים הללו תוכלו להפיק את המרב מהשטח שלכם. מדוד את החלל שלך, בחר ריהוט רב-תכליתי, נצל את החלל האנכי, השתמש במראות כדי ליצור אשליה של מרחב, הוסף צמחים כדי להאיר את החדר, ועשה סדר וארגון. בעזרת הטיפים הללו תוכלו להפיק את המרב מהדירה הקטנה שלכם. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לארגן דירה קטנה,בדוק את הסרטון הזה .

טיפים לסידור דירה קטנה

  • מדוד את המרחב שלך
  • בחר ריהוט רב תכליתי
  • נצל שטח אנכי
  • השתמש במראות כדי ליצור אשליה של חלל
  • הוסף צמחים כדי להאיר את החדר
  • לסדר ולארגן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן