דף הבית » איך לעשות תיקון בית » מדריך מלא כיצד לתקן שריטות זכוכית
איך לתקן שריטות בזכוכית

מדריך מלא כיצד לתקן שריטות זכוכית

שריטות על זכוכית יכולות להיות מסובכות לתקן. עם זאת, אתה יכול בקלות לתקן אותם עם כמה פריטים ביתיים זמינים.

בין אם זה שמשת חלון, דלת תנור, או אפילו שמשה קדמית של מכונית, שריטות על זכוכית הן נפוצות. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לתקן את השריטות הללו. אתה רק צריך להחזיק את הכלים הנכונים ולדעת איך להשתמש בהם נכון.

השיטה הנפוצה ביותר לתיקון שריטות בזכוכית היא באמצעות שימוש באלכוהול ומשחת שיניים. האלכוהול משמש כממס למשחת השיניים ומסיר את שכבת הצבע העליונה ממשטח הזכוכית תוך השארת שכבת צבע חדשה מתחתיה. שיטה זו היא זולה וקלה אך עליך להיזהר לא לקבל אף אחד מהמרכיבים לעיניים או לפה מכיוון שהם עלולים לגרום לגירוי או כוויות אם אתה נכנס יותר מדי למגע עם העור או הקרום הרירי שלך בהתאמה.

הנה עוד דרך לתקן אותם:

1. ממלאים קערה במים קרים וכמה טיפות של סבון כלים

2. מניחים את האזור השרוט מעל הקערה

3. משרים לפחות 20 דקות

4. השתמש במטלית רכה או במגבת נייר כדי לנגב לכלוך ופסולת מהשריטה

5. ייבשו את כל הלחות שנותרה בעזרת מטלית יבשה או מגבת נייר

למידע נוסף לחץ על הסרטון למטה:

כיצד להסיר שריטות ממסך טלפון זכוכית

שריטות על המסך של הטלפון שלך יכולות להיות טרחה במיוחד כאשר זו לא שריטה קטנה. הנה כמה טיפים כיצד להסיר שריטות מזכוכית הטלפון שלך.

1. השתמש במטלית לחה כדי לנגב לכלוך ולכלוך שעלולים להימצא על המסך.

2. השתמש במטלית מיקרופייבר כדי לייבש את הזכוכית ולהסיר כתמי מים או טביעות אצבע שאולי נותרו מאחור על ידי ניגוב הלכלוך והלכלוך במטלית לחה.

3. אתה יכול להשתמש במשחת שיניים על מנת להסיר שריטות מהמסך שלך אם יש לך גישה למשחת שיניים המכילה חומרים שוחקים כמו סודה לשתייה או משחת שיניים מלבינה, אבל הקפד לבדוק את הטיפ הזה לפני שמריחים אותו על מסך הטלפון שלך מכיוון שהוא עלול השאר כתמים או פגע בגימור הטלפון שלך אם לא נעשה בו שימוש נכון

4. אם אין לכם גישה למשחת שיניים, אפשר לערבב חלקים שווים של חומץ ומים יחד על מנת ליצור נוזל דמוי משחת שיניים.

להלן סרטון למידע נוסף:

כיצד להסיר שריטות מלמעלה מזכוכית

אם יש לך פלטת זכוכית, אולי אתה תוהה כיצד להסיר ממנו שריטות. אתה יכול לנסות להשתמש בשואב אבק או במטלית רטובה. עם זאת, אם השריטות עמוקות מדי, האפשרות הטובה ביותר היא להשתמש במשחת שיניים.

משחת שיניים עובדת היטב מכיוון שיש בה חומרים שוחקים שעוזרים להסיר את חלקיקי הזכוכית הזעירים ולהבריק את פני השטח של חלקי הזכוכית שלך.

להלן סרטון לדוגמה על כיצד להסיר שריטות מזכוכית:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן