דף הבית » כיצד לתקן מכשיר » איך לתקן כיריים חשמליות: המדריך המלא
איך לתקן כיריים חשמליות

איך לתקן כיריים חשמליות: המדריך המלא

תנור הוא מכשיר המחמם חדר או מזון. הוא מגיע עם גוף חימום, המשמש לחימום האוכל. ניתן להחליף את האלמנט הזה בכיריים חשמליות, המשתמשות בחשמל לחימום המזון.

תנור חשמלי הוא מכשיר הממיר חשמל לחום. הכיריים מיועדות לשימוש בחלל סגור כמו מטבח, שם ניתן להשתמש בו בבטחה לבישול.

על מנת לתקן כיריים חשמליות, המשתמש צריך קודם כל לחבר את הכיריים ולהפעיל את אספקת החשמל. לאחר שזה נעשה, הוא צריך לפתוח את דלת הכיריים החשמליות ולבדוק אם יש סימני נזק. אם יש סימנים של נזק, אז הם צריכים לקרוא לאדם מוסמך שיוכל לתקן את זה.

למידע נוסף לחץ על הסרטון למטה:

מבער כיריים חשמליות מזכוכית לא עובד

מבער הכיריים החשמליות מזכוכית שלא עובד הוא אחד ממכשירי המטבח הנפוצים ביותר בהודו. זו גם בעיה נפוצה מאוד עבור אנשים רבים. ניתן לראות במבער הכיריים שלוחה של המטבח ויש לנקות אותו באופן קבוע כדי למנוע כל סוג של נזק וכדי לשמור על תפקוד תקין.

הדבר הראשון שצריך לעשות כשהמכשיר הזה מתחיל לא לעבוד הוא לבדוק אם יש ברגים או ברגים רופפים בתוך היחידה או אם יש סדקים על משטח הזכוכית שבגללם נשברה הזכוכית. לאחר בדיקת כל אלו, עלינו לנקות את כל בועות האוויר האפשריות מתוך היחידה על ידי התזת מים לתוכה באמצעות מרסס או שימוש באוויר דחוס לצורכי ניקוי.

לאחר הניקוי, עלינו להחליף את כל הברגים והברגים שהשתחררו וכן להחליף את כל שאר החלקים שהתקלקלו ​​עקב הצטברות רטיבות בהם. אם תרצו, תוכלו להשתמש גם בחומר ניקוי כימי לצורכי ניקוי במקום במרסס מים אך גם זה יעלה מאוד את העלות. מרסס המים הוא הכרחי כדי להסיר לחות, לכלוך ואבק.

חלקים ופונקציות של כיריים חשמליות

אנו חיים בעולם שבו מכשירי חשמל הופכים נפוצים יותר ויותר. הם הפכו חיוניים בחיינו, אז זה רק טבעי שנרצה לדעת את הפונקציות של מכשירים אלה.

החלק הראשון על חלקים ופונקציות של כיריים חשמליות יציג בפניכם את הפונקציות של כיריים חשמליות, כמו גם כמה מהחלקים העיקריים שלו.

1. מגררים

משטחים מאפשרים לך להניח כלי בישול מעל הלהבה. בכיריים גז, הסורגים מספקים במה מעל המבערים על ידי ישיבה על גבי הכיריים. סורגים עשויים לרוב מברזל יצוק ובעלי ציפוי חרסינה. הם יציבים ופשוטים יחסית לניקוי הודות לכיסוי שלהם.

2. מבערים

כנראה המרכיב המשמעותי ביותר של הכיריים הוא המבער. המבערים מאפשרים לך לעבוד בנוחות של הבית שלך תוך הכנת ארוחות מענגות.

כיריים חשמליות פועלות באמצעות סט סלילים המחממים לטמפרטורות גבוהות במיוחד וממוקמים בדרך כלל בתוך משטח הבישול. אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להאריך את חיי הכיריים החשמליות שלך הוא לשמור על פני השטח נקיים.

3. לוח הבקרה

אתה יכול להפעיל את התנור שלך דרך לוח הבקרה. לוח הבקרה עשוי להיות מותקן מדי פעם ממש מעל דלת התנור. לפעמים, הוא מונח על התנור עם הפנים כלפי מעלה. ייתכן שיש פיצול, כאשר בקרות התנור בחזית ובקרות המבערים מעל הדלת.

4. תנור

התנור הוא הרכיב הבא שצריך לחשוב עליו אחרי הכיריים. קשה לומר איזה חלק של הכיריים – הכיריים או התנור – ממלא תפקיד גדול יותר בשמירה על משפחה מזוינת ומאושרת.

5. מתלים לתנור

מתלים לתנור הם, פשוטו כמשמעו, מתלים לתנור. אתה יכול להניח תבניות אפייה ותבשילים על המדפים לבישול בתנור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן