דף הבית » מדריך כללי בתיקון לבד » מדריך מהיר: כיצד לתקן ציפורן שבורה
איך לתקן ציפורן שבורה

מדריך מהיר: כיצד לתקן ציפורן שבורה

הציפורן היא חלק חשוב מאוד בגוף. זה הדבר הראשון שאתה נוגע בו כשאתה מתעורר בבוקר. זה גם חלק חשוב מהחיים שלך, שכן הציפורניים שלך הן מה שמחזיק את הבגדים שלך יחד ושומרים אותם נקיים.

ציפורן היד היא אחת הבעיות הנפוצות בעולם. זו בעיה קטנה אך קשה מאוד לתיקון. זה משפיע על מיליוני אנשים מדי יום וזה נחשב למטרד עבור רבים.

ציפורן שבורה ביד היא בעיה פשוטה אך היא גם נפוצה. זה גם אחד החלקים הקשים ביותר לתיקון. יש לתקן או להחליף אותו מכיוון שהוא עלול לגרום להרבה כאבים ואי נוחות אם לא מתקנים אותו כראוי. ניתן לתקן את זה בכמה צעדים פשוטים.

להלן סרטון כיצד לעשות זאת:

איך לתקן ציפורן שבורה עם דבק על

דבק סופר הוא מוצר ביתי נפוץ מאוד. ניתן להשתמש בו כדי לתקן כמעט כל סוג של משטח, מעץ ועד זכוכית, מתכות ואפילו נייר.

כשאתה קונה בקבוק דבק, זה בדרך כלל לא הדבק שאתה קונה. זה מגיע בהרבה סוגים וצורות שונות. יש כאלה שתוכננו במיוחד לקיבוע מסמרים, בעוד שאחרים יכולים לשמש לתיקון כמעט כל משטח – מעץ ועד זכוכית ואפילו נייר.

בעת שימוש בדבק-על לקיבוע ציפורניים, עליך להיזהר שלא לעלות על העור או הבגדים וכן להימנע מלגעת בדבק בידיים חשופות. אם תעשה זאת, זה יגרום לנזק רציני לעור או לבגדים שלך – במיוחד אם כבר יש עליהם הרבה דבק!

לחץ על הסרטון למטה כיצד לעשות זאת:

איך לתקן ציפורן שבורה עם טישו

מסמר יכול להישבר מכמה סיבות. חלק מהציפורניים נפגעות כתוצאה משימוש חוזר וחלקן פשוט קטנות מכדי לתקן אותן. ניתן לתקן את הציפורן באמצעות טישו, אך רק אם המטופל מוכן להקדיש זמן לכך. . בנוסף, אם הציפורן קטנה מכדי לתקן אותה על ידי רקמה, ייתכן שלא ניתן יהיה לתקן את הציפורן כלל. במקום זאת, רופא עשוי להמליץ ​​למטופל להסיר אותו.

הרעיון של שימוש בטישו לתיקון ציפורן שבורה אינו חדש. למעשה, זה מתוארך לתקופות קדומות כאשר אנשים השתמשו בחומרים שונים כמו חימר, במבוק או עור לקיבוע הציפורניים שלהם. הבעיה הייתה שהחומר ששימש לתיקון הציפורניים היה מאוד קשה ושביר וכך הוא היה נשבר בקלות.

אז, כדי לפתור את הבעיה הזו, אנשים ניסו שיטות שונות כמו השרייה בדבק או שעווה לקיבוע הציפורניים. עם זאת, שיטות אלו לא פעלו היטב מכיוון שהן גרמו ליותר כאב מתועלת.

על מנת לפתור בעיה זו, המדענים העלו רעיון חדש להשתמש ברקמה כמקבע לציפורניים שבורות: “רקמות” עשויות משתי שכבות של תאים (אפידרמיס ודרמיס) המתמזגים יחדיו על ידי סיבי קולגן הנמצאים ב שכבת האפידרמיס של העור. יש לו יותר גמישות מכל חומר אחר הזמין היום וגם הוא פחות שביר מכל חומר אחר הזמין כיום”.

לחץ על הסרטון למטה כיצד לעשות זאת:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן