דף הבית » מדריך כללי בתיקון לבד » מדריך אולטימטיבי: איך לתקן לק מתקלף
איך לתקן לק ג ל מתקלף

מדריך אולטימטיבי: איך לתקן לק מתקלף

לק הוא מוצר שנמרח על הציפורניים. הלק נמרח על הציפורניים כדי לגרום להן להיראות אטרקטיביות יותר וארוכות יותר. ללק יש הרבה כימיקלים המשמשים לייצור שלו. כימיקלים אלו עלולים לגרום לקילוף הציפורניים אם לא מטפלים בהם נכון. במאמר זה, נדבר על איך לתקן את זה וכיצד אתה יכול להימנע מכך בעתיד.

קילוף לק היא בעיה נפוצה. זה יכול להיות קשה מאוד להסיר ציפורניים, במיוחד אם הם התקלפו והתקלפו עם הזמן.

השלבים הבאים יעזרו לך לתקן אותם:

1. קחי מסיר לק כלשהו, ​​כמו אצטון או מסיר לק או אפילו חומר ניקוי ביתי (כמו זה בארון האמבטיה).

2. מרחו את המסיר על הציפורניים בעזרת כרית צמר גפן או מגבת נייר ושפשפו אותו בעדינות לתוך הציפורניים בתנועות מעגליות מבסיס האצבעות ועד קצות האצבעות. זה יעזור לרכך ולהסיר כל קילוף שאולי התרחש.

3. לאחר הסרת כל הלק, שטפו היטב את הידיים במים וסבון כדי להסיר שאריות של מסיר שאולי עברו עליהן בזמן הנחתו על הציפורניים. זה אמור לעשות את זה!

לחץ על הסרטון למטה למידע נוסף:

איך לתקן טעויות לק

לק הוא חלק חשוב מאוד מהיופי של האישה. זה שימש במשך מאות שנים כדי להעניק לנשים מראה מיוחד. אבל זה לא כל כך קל למרוח את הצבע הנכון על הציפורניים, במיוחד כשאתה בחוץ בקור, בגשם או בשלג ותנאי מזג האוויר משתנים לעתים קרובות.

טעות בלק יכולה להרוס מניקור מושלם אחרת. הטעות יכולה להיגרם ממריחה לא נכונה, יותר מדי או מעט מדי לק, טכניקת מריחה לא נכונה, או אפילו טעות במתכון עצמו. עלינו לדעת כיצד לתקן את הטעויות הללו.

לרוב, טעויות לק אינן כל כך חמורות. עם זאת, לפעמים הם יותר מסתם טעויות. הם עלולים להיות יקרים מאוד עבור הצרכן ועבור החברה אם זה לא יתוקן.

כולנו אשמים בטעויות כשאנחנו מורחות לק. לפעמים, אנו מיישמים את הצבע או שיטת היישום הלא נכונה. זה לא עניין גדול אבל זה יכול להוות בעיה עבור הלקוחות שלנו והלקוחות שלהם אם הם רואים את הלק הלא נכון על הציפורניים שלנו.

הסרטון למטה יראה לך כיצד לתקן את טעויות הלק שלך:

איך להכין ציפורניים ללק ג’ל

אחת השאלות הנפוצות ביותר שיש ללקוחות היא כיצד להכין ציפורניים ללק ג’ל. הסיבה לכך היא שהרבה לקים הם עבים מדי או דקים מדי. כדי להתכונן ללק ג’ל, חשוב להבין את סוגי הלק השונים וממה הם עשויים. עם זאת, ציפורניים הן דבר מאוד אישי. אין תקן אוניברסלי לדרך הטובה ביותר להכין אותם. לכל טכנאי ציפורניים יש את הדרך שלו לעשות זאת וזה תלוי בך למצוא את הטוב ביותר עבורך.

להלן סרטון הדרכה כיצד להכין את הציפורניים שלך ללק ג’ל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן