דף הבית » הכי חם » איך לתקן עברית בפוטושופ
איך לתקן עברית בפוטושופ

איך לתקן עברית בפוטושופ

מבוא

מתקשים בטקסט בעברית בפוטושופ? אם כן, אתה לא לבד. משתמשים רבים חוו בעיות בפונט בעברית בפוטושופ, וזה יכול להיות מתסכל. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לתקן את העברית בפוטושופ. במאמר זה נדון כיצד לתקן עברית בפוטושופ.

בדוק את הגופן

השלב הראשון בתיקון העברית בפוטושופ הוא בדיקת הפונט. אם אתה משתמש בגופן לא תואם, זה עלול לגרום לבעיות בטקסט בעברית. כדי לבדוק את הגופן, פתח את תפריט "סוג" ובחר "גופנים". פעולה זו תפתח רשימה של כל הגופנים המותקנים במחשב שלך. חפש גופנים התואמים לטקסט בעברית, כגון Arial, Times New Roman או Tahoma.

שנה את הגדרות השפה

השלב הבא הוא לשנות את הגדרות השפה בפוטושופ. כדי לעשות זאת, פתח את התפריט "ערוך" ובחר "העדפות". זה יפתח חלון עם רשימה של אפשרויות. בחר "שפה" ולאחר מכן בחר "עברית" מהתפריט הנפתח. זה יבטיח שפוטושופ מוגדר לשפה הנכונה עבור טקסט בעברית.

התקן גופן בעברית

אם אין לך גופן בעברית מותקן במחשב שלך, תצטרך להתקין אחד. יש הרבה פונטים בעברית בחינם זמינים באינטרנט. לאחר שהורדת את הגופן, התקן אותו במחשב שלך. לאחר מכן, פתח את Photoshop ובחר את הגופן מתפריט "סוג".

סיכום

תיקון עברית בפוטושופ יכול להיות משימה מאתגרת, אבל זה לא בלתי אפשרי. על ידי ביצוע השלבים הפשוטים הללו, תוכלו לתקן במהירות ובקלות את העברית בפוטושופ. בדקו את הפונט, שנו את הגדרות השפה והתקינו פונט בעברית ותוכלו להשתמש בטקסט בעברית בפוטושופ ללא בעיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן