דף הבית » כיצד לתקן מכשיר » מדריך אולטימטיבי: כיצד לתקן מאוורר
איך לתקן מאוורר

מדריך אולטימטיבי: כיצד לתקן מאוורר

מאוורר הוא מכשיר בעל מנוע ואימפלר להזרמת אוויר. הוא משמש במקומות רבים ושונים, כולל משרד, בית, או אפילו במכונית. ניתן לפרק מאוורר לשני חלקים עיקריים – המנוע והאימפלר. המנוע מסתובב במהירות גבוהה והאימפלר מסתובב מהר מאוד במהירות נמוכה.

המנוע עשוי בדרך כלל מפלסטיק ואילו האימפלר עשוי בדרך כלל ממתכת או פלסטיק. החומר הנפוץ ביותר עבור חלקים אלו הוא פלסטיק אך ישנם חומרים נוספים כמו נירוסטה, אלומיניום, פליז וכו’. לחומרים אלו יש תכונות שונות בכל הנוגע לאופן שבו הם פועלים יחד כדי לגרום למאוורר לעבוד כראוי.

חשוב למאווררים להיות מסוגלים להזיז אוויר ביעילות מכיוון שהוא עוזר לקרר את גופם של אנשים ושומר על נוחותם בימי הקיץ החמים או בלילות החורף הקרים. אם אי פעם היו לך בעיות עם המאווררים החשמליים שלך אז אתה יודע שלפעמים הם פשוט מפסיקים לעבוד כמו שצריך כי הם לא זזים בקצב קבוע של מהירות. אתה יכול לתקן את המאווררים החשמליים שלך על ידי החלפת המנוע בחדש אבל זה יכול להיות די קשה למצוא את מספר החלק המדויק עבור סוג ומותג ספציפיים של מאוורר חשמלי.

כיצד לתקן מנוע מאוורר

מנועי מאווררים הם חלק חיוני של מאוורר. הם החלקים שמניעים את הלהבים על מנת לגרום למאוורר לעבוד. אבל איך מתקנים מנוע מאוורר?

מנועי מאווררים משמשים במוצרי צריכה רבים והם בעיה נפוצה שיש לפתור.

הבעיה העיקרית היא שלמנוע יש הרבה חלקים נעים, מה שעלול לגרום לבעיות בכל הקשור לתחזוקה. בעוד שחלק מהחברות לקחו את העניין לידיים ופיתחו מנועי מאווררים עם פחות חלקים נעים, אחרות בחרו להשתמש בהם כתירוץ לא לבצע תחזוקה כלל. הפתרון המוצע כאן הוא לוודא שמנוע המאוורר פועל כהלכה על ידי בדיקתו באופן קבוע, באמצעות כלי בדיקה קטן.

לחץ על הסרטון למטה כדי לדעת כיצד לתקן מנוע מאוורר:

כיצד לתקן התחממות יתר של מאוורר חשמלי

התחממות יתר היא בעיה נפוצה במאווררים חשמליים. זה קורה כאשר הטמפרטורה של מנוע המאוורר עולה על רמה מסוימת. התחממות יתר זו יכולה להיגרם מהרבה דברים, כמו אבק, לכלוך ומים, זרימת אוויר לקויה או זרימת אוויר לקויה.

כדי לתקן את בעיית התחממות יתר, עליך לבצע את הפעולות הבאות:

1. בדוק את המתח של המאוורר שלך באמצעות מד מתח. אם זה לא בטווח המומלץ, אז אתה צריך להחליף את המאוורר שלך.

2. בדוק אם יש עומס יתר על המעגל שלך באמצעות אוהםמטר או מולטימטר. אם יש עומס יתר, אז אתה צריך להחליף את המאוורר ו/או מפסק החשמל שלך בהתאם לתקנות המקומיות שלך ולקודים של נורמות מוליכות וכו’.

3. אם אין עומס יתר על המעגל שלך או אם יתברר שאין בעיה עם המאוורר בכלל, אז אתה יכול להתעלם בבטחה מהנושא הזה ולהמשיך בפעולה רגילה של המערכת שלך עד להודעה חדשה מספק השירות או היצרן. .

4. החלף את המאוורר שלך אם הוא פועל יותר מ-60 דקות לאחר כיבוי או אם הוא פועל ברציפות במשך יותר משעתיים לאחר כיבוי (וכן, זה חל על כל סוגי המאווררים).

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן