דף הבית » הכי חם » איך לתקן בצק צ'ורוס דק | מתכון צ'ורוס טעים
איך לתקן בצק צ'ורוס דק | מתכון צ'ורוס טעים

איך לתקן בצק צ'ורוס דק | מתכון צ'ורוס טעים

מה זה צ'ורו?

צ'ורו הוא מאפה מבצק מטוגן פופולרי בספרד, פורטוגל, מקסיקו ומדינות אחרות באמריקה הלטינית. הוא עשוי מבצק choux, שהוא סוג של בצק מאפה שמבשלים אותו לפני האפייה. צ'ורוס מוגשים בדרך כלל עם רוטב טבילה מתוק, כמו שוקולד או דולסה דה לצ'ה.

למה בצק הצ'ורוס שלי דק מדי?

בצק צ'ורוס צריך להיות סמיך ואוורירי, לא דק ונזיל. אם בצק הצ'ורוס שלך דק מדי, יכול להיות שזה נובע מכמה סיבות שונות. הסיבה השכיחה ביותר היא לא הוספת מספיק קמח לבצק. סיבה אפשרית נוספת היא ערבוב יתר של הבצק, מה שעלול לגרום לו להיות דליל מדי.

כיצד לתקן בצק צ'ורוס דק

אם בצק הצ'ורוס שלך דק מדי, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לתקן אותו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג את בצק הצ'ורוס המושלם:

הוסף עוד קמח

הסיבה השכיחה ביותר לבצק צ'ורוס דק היא לא הוספת מספיק קמח. כדי לתקן זאת, מוסיפים לאט לאט עוד קמח לבצק, כף בכל פעם, עד שמגיעים לסמיכות הרצויה.

אל תערבב יתר על המידה את הבצק

ערבוב יתר של הבצק עלול לגרום לו להיות דליל מדי. כדי להימנע מכך, מערבבים את הבצק רק עד לאיחוד החומרים. אין לערבב יתר על המידה את הבצק.

תנו לבצק לנוח

לתת לבצק לנוח כמה דקות יכול לעזור לעבות אותו. לאחר ערבוב הבצק, מכסים אותו במטלית לחה ונותנים לו לנוח 10-15 דקות לפני השימוש בו.

איך להכין צ'ורוס טעים

ברגע שיש לכם את בצק הצ'ורוס המושלם, תוכלו להתחיל להכין צ'ורוס טעים. הנה איך להכין אותם:

שלב 1: מחממים את השמן

מחממים את השמן במטגן עמוק או בסיר בעל תחתית כבדה ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).

שלב 2: מקלפים את הבצק

מתאימים שקית מאפה עם קצה בצורת כוכב וממלאים אותה בבצק הצ'ורוס. מעבירים את הבצק לתוך השמן החם ברצועות של 4 אינץ', בעזרת מספריים כדי לחתוך את הבצק.

שלב 3: מטגנים את הצ'ורוס

מטגנים את הצ'ורוס במשך 2-3 דקות, או עד להזהבה. מוציאים את הצ'ורוס מהשמן ונותנים להם להתנקז על צלחת מרופדת בנייר סופג.

שלב 4: הגישו ותהנו!

מגישים את הצ'ורוס עם רוטב טבילה לבחירתכם, כמו שוקולד, דולסה דה לצ'ה או קרמל. תהנה!

סיכום

צ'ורוס הם פינוק טעים, אבל לפעמים הבצק יכול להיות דק מדי. על ידי ביצוע הטיפים במאמר זה, תוכלו ללמוד כיצד לתקן בצק צ'ורוס דק ולהכין צ'ורוס טעים בכל פעם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן