דף הבית » המלצת הצוות » איך לתקן איפור שבור | טיפים לאיפור
איך לתקן איפור שבור | טיפים לאיפור

איך לתקן איפור שבור | טיפים לאיפור

מבוא

איפור הוא חלק מהותי משגרת היופי של כל אישה. בין אם אתה טירון איפור או מאפר מקצועי, אתה יודע כמה מתסכל זה יכול להיות כשהאיפור שלך נשבר. אבל אל דאגה, יש דרכים לתקן איפור שבור! המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד.

כיצד לתקן איפור שבור

1. השתמשי במברשת איפור

אם האיפור שלך נשבר לחתיכות קטנות, הדרך הטובה ביותר לתקן את זה היא להשתמש במברשת איפור. לחץ בעדינות את המברשת על החלקים השבורים ולאחר מכן השתמש במברשת כדי למרוח את האיפור על הפנים שלך. זה יעזור למזג את החלקים יחד וליצור מראה חלק ואחיד.

2. השתמשו ב-Q-Tip

אם האיפור שלך נשבר לחתיכות גדולות יותר, אתה יכול להשתמש ב-Q-tip כדי לתקן אותו. טבלו את ה-Q-tip בכמות קטנה של מסיר איפור ולאחר מכן לחץ אותו בעדינות על החלקים השבורים. זה יעזור לפרק את החתיכות ויקל על מיזוגן. לאחר שמערבבת את החלקים יחד, תוכלי להשתמש במברשת איפור כדי למרוח את האיפור על הפנים שלך.

3. השתמש במייבש שיער

אם האיפור שלך נמס, אתה יכול להשתמש במייבש שיער כדי לתקן אותו. הנח את האיפור המומס על פיסת נייר ולאחר מכן השתמש במייבש שיער כדי לחמם אותו. זה יעזור להמיס את האיפור בחזרה לצורתו המקורית. לאחר שהתקרר, אפשר להשתמש במברשת איפור כדי למרוח את האיפור על הפנים.

טיפים למניעת איפור שבור

עכשיו כשאתה יודע איך לתקן איפור שבור, הנה כמה טיפים למניעת זה מלכתחילה:

  • היזהר בעת טיפול באיפור שלך. אין להפיל אותו או לדפוק אותו על משטחים קשים.
  • אחסן את האיפור שלך במקום קריר ויבש. חום ולחות עלולים לגרום לאיפור להימס.
  • הרחק את האיפור מאור שמש ישיר.
  • אל תשאירי את האיפור שלך במכונית או בחדר חם.

סיכום

איפור שבור יכול להיות מתסכל, אבל זה לא חייב להרוס לך את היום. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלי בקלות לתקן איפור שבור ולחזור להיראות במיטבך. רק זכרו לטפל באיפור שלכם ולאחסן אותו כראוי כדי למנוע ממנו להישבר מלכתחילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן