דף הבית » טופ 10 » איך לסדר 3 תמונות

איך לסדר 3 תמונות

איך לסדר 3 תמונות

סידור 3 תמונות

סידור 3 תמונות על הקיר יכול להיות משימה לא פשוטה. זה יכול להיות קשה להחליט איך לגרום לתמונות להיראות במיטבן. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לסדר 3 תמונות בצורה שתגרום לקיר שלכם להיראות מדהים.

בחר את התמונות הנכונות

השלב הראשון בסידור 3 תמונות הוא לבחור את התמונות הנכונות. אתם רוצים לבחור תמונות שייראו טוב ביחד ושישלימו אחת את השנייה. שקול את הצבעים, הצורות והגדלים של התמונות בעת בחירתך.

צור נקודת מיקוד

לאחר שבחרתם את התמונות הנכונות, עליכם ליצור נקודת מיקוד. זהו האזור של הקיר שבו העין נמשכת באופן טבעי. ניתן ליצור נקודת מיקוד על ידי שימוש בתמונה גדולה יותר או על ידי שימוש בתמונה בעלת צבע בהיר.

תלו את התמונות בגובה הנכון

בעת תליית התמונות יש להקפיד לתלות אותן בגובה הנכון. אתה רוצה שהתמונות יהיו בגובה העיניים כדי שיהיה קל לראות אותן. אם תולים את התמונות גבוה מדי או נמוך מדי, הן לא יהיו גלויות באותה מידה.

צור איזון

כשמסדרים 3 תמונות, חשוב ליצור איזון. אתה רוצה שהתמונות יהיו מרווחות באופן שווה ויהיו בגדלים דומים. זה ייצור מראה אסתטי יותר.

שקול את צבע הקיר

כשמסדרים 3 תמונות, רוצים לקחת בחשבון גם את צבע הקיר. אם הקיר הוא בצבע עז, אולי כדאי לבחור תמונות עם צבעים עמומים יותר. זה יעזור ליצור מראה מאוזן יותר. סידור 3 תמונות יכול להיות דרך מהנה ויצירתית לקשט את הקיר שלך. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל ליצור תצוגה יפה שתגרום לקיר שלך להיראות מדהים. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן