דף הבית » טופ 10 » איך לסדר מגש של עוגות ועוגיות

איך לסדר מגש של עוגות ועוגיות

איך לסדר מגש של עוגות ועוגיות

מה אתה צריך

כשזה מגיע לסידור מגש עוגות ועוגיות, תצטרכו כמה פריטים בסיסיים. ראשית, תזדקק למגש או מגש שגדולים מספיק כדי להכיל את כל הפינוקים שלך. תזדקק גם למגוון של עוגות ועוגיות, כמו גם כמה פריטים דקורטיביים כגון ספרינקס, זילוף וקישוטים אחרים. לבסוף, תזדקק לכמה כלים שיעזרו לך לסדר את הפינוקים, כגון מרית, סכין וכפית.

סידור העוגות והעוגיות

ברגע שיש לך את כל הציוד שלך, זה הזמן להתחיל לסדר את העוגות והעוגיות. התחל בהנחת העוגות הגדולות יותר במרכז המגש. לאחר מכן, מסדרים את העוגות והעוגיות הקטנות יותר מסביב לגדולות יותר. נסו ליצור מראה מאוזן על ידי החלפת צורות וגדלים של הפינוקים. אתה יכול גם להוסיף כמה אלמנטים דקורטיביים כגון זילוף או זילוף כדי לתת למגש מראה מוגמר יותר.

הוספת הגימור

לאחר שסידרתם את העוגות והעוגיות, הגיע הזמן להוסיף את הגימור. אפשר להשתמש במרית כדי למרוח ציפוי או ציפוי על העוגות והעוגיות. אפשר גם להשתמש בסכין כדי לחתוך את העוגות לחתיכות קטנות יותר. לבסוף, אפשר להשתמש בכף כדי להוסיף שפריצים או קישוטים אחרים לפינוקים. לאחר שסיימתם לקשט את העוגות והעוגיות, המגש שלכם מוכן להגשה!

טיפים לסידור מגש עוגות ועוגיות

  • מתחילים בסידור העוגות הגדולות יותר במרכז המגש.
  • החליפו את הצורות והגדלים של הפינוקים ליצירת מראה מאוזן.
  • השתמשו במרית כדי למרוח ציפוי או ציפוי על העוגות והעוגיות.
  • השתמשו בסכין כדי לחתוך את העוגות לחתיכות קטנות יותר.
  • השתמשו בכפית כדי להוסיף שפריצים או קישוטים אחרים לפינוקים.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה כְּלִי
מסדרים את העוגות והעוגיות אין צורך בכלי
מורחים ציפוי או ציפוי מָרִית
חותכים את העוגות לחתיכות קטנות יותר סַכִּין
הוסף ספרינקס או קישוטים אחרים כף

סיכום

סידור מגש עוגות ועוגיות יכול להיות דרך מהנה ויצירתית לחגוג אירוע מיוחד או סתם ליהנות מפינוק מתוק. עם כמה ציוד בסיסי וקצת יצירתיות, תוכלו ליצור מצגת יפה וטעימה שתרשים את האורחים שלכם. רק זכרו להתחיל עם העוגות הגדולות יותר במרכז המגש, החליפו את הצורות והגדלים של הפינוקים והשתמשו במרית, סכין וכפית כדי להוסיף את הגימור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן