דף הבית » טופ 10 » איך לסדר את החצר לאירוע ברביקיו

איך לסדר את החצר לאירוע ברביקיו

איך לסדר את החצר לאירוע ברביקיו

בחר את המיקום הנכון

כשזה מגיע לאירוח אירוע ברביקיו בחצר שלכם, הצעד הראשון הוא לבחור את המיקום הנכון. תרצו למצוא מקום גדול מספיק כדי להכיל את האורחים שלכם, בעל שפע של צל, והוא קרוב לביתכם. אם יש לך מרפסת או דק, זה מקום נהדר להתחיל בו. אם לא, חפש אזור שטוח ועשב הרחק מעצים או מכשולים אחרים.

הכן את השטח

לאחר שבחרתם את המקום המושלם לאירוע הברביקיו שלכם, הגיע הזמן להכין את השטח. התחל בפינוי כל פסולת או בלגן שעלולים להפריע. אם יש לכם מרפסת או דק, ודא שהוא מטואטא ונקי מכל לכלוך או עלים. אם אתה משתמש בשטח דשא, ייתכן שתרצה לכסח את הדשא ולגרוף עלים או מקלות.

הגדר את הגריל

השלב הבא הוא הקמת הגריל. אם יש לכם גריל גז, ודאו שהוא מחובר למיכל פרופאן ושהמיכל מלא. אם אתה משתמש בגריל פחמים, וודא שיש לך מספיק פחמים ונוזל מצית. הנח את הגריל במקום בטוח הרחק מעצים או מכשולים אחרים.

בחר את הגריל הנכון

כשזה מגיע לבחירת הגריל המתאים לאירוע הברביקיו שלך, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. גרילי גז מצוינים לבישול מהיר וקל, בעוד שגרילי פחמים טובים יותר לארוחות בבישול איטי. אם אתם מחפשים משהו נייד יותר, שקול גריל פחמים נייד או גריל גז נייד.

אסוף את הציוד שלך

לאחר שבחרתם את הגריל המתאים, הגיע הזמן לאסוף את המצרכים שלכם. ודא שיש לך מספיק פחם או פרופאן, כמו גם נוזל מצית, גפרורים ומטף. תצטרך גם מרית, מלקחיים וכלים אחרים לבישול. אל תשכחו להביא צלחות, כוסות וכלים לאורחים שלכם.

צור פינת ישיבה

לאחר שהגדרתם את הגריל ואספתם את המצרכים שלכם, הגיע הזמן ליצור פינת ישיבה. אם יש לכם מרפסת או דק, תוכלו להקים כסאות ושולחנות לאורחים שלכם. אם אתה משתמש בשטח דשא, אתה יכול להקים שמיכות או כיסאות עבור האורחים שלך לשבת עליהם.

הוסף קצת אווירה

כדי להפוך את אירוע הברביקיו שלך למיוחד עוד יותר, שקול להוסיף קצת אווירה. חברו כמה אורות נוצצים או תלו כמה פנסי נייר כדי ליצור אווירה חגיגית. אתה יכול גם להגדיר מערכת רמקולים להשמעת מוזיקה.

תהנה מאירוע הברביקיו שלך

לאחר שסיימתם להקים את החצר לאירוע הברביקיו שלכם, הגיע הזמן ליהנות מהחגיגות. הזמן את החברים והמשפחה שלך ותיהנה מארוחה טעימה מבושלת על הגריל. אל תשכחו לצלם הרבה תמונות כדי לזכור את היום המיוחד.

לטיפים נוספים כיצד לתכנן את אירוע הברביקיו המושלם, בדוק את הסרטון הזה .

סיכום

אירוח אירוע ברביקיו בחצר שלכם יכול להיות חוויה מהנה ובלתי נשכחת. עם הכנה ותכנון נכון, תוכלו ליצור את האווירה המושלמת עבור האורחים שלכם. מבחירת המיקום הנכון ועד הקמת הגריל ויצירת פינת ישיבה, יש המון דרכים להפוך את אירוע הברביקיו שלכם להצלחה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן