דף הבית » טופ 10 » איך לסדר קנבס: מדריך מקיף

איך לסדר קנבס: מדריך מקיף

איך לסדר קנבס: מדריך מקיף

מה זה קנבס?

קנבס הוא פיסת בד או חומר אחר, הנמתח בדרך כלל על מסגרת עץ, המשמש כמשטח לציור, רישום או ביטוי אמנותי אחר. קנבסים מגיעים במגוון גדלים, צורות וצבעים, וניתן להשתמש בהם למגוון מטרות. בין אם אתה אמן מקצועי או רק בתחילת הדרך, הבנה כיצד לארגן קנבס יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיצירות האמנות שלך.

בחירת הגודל הנכון

כשמדובר בבחירת הגודל המתאים לקנבס שלך, חשוב לקחת בחשבון את גודל הגרפיקה שתיצור. אם אתה יוצר יצירה גדולה, תצטרך קנבס גדול יותר. אם אתה יוצר יצירה קטנה יותר, תצטרך קנבס קטן יותר. חשוב גם לקחת בחשבון את גודל החלל בו תציגו את הגרפיקה. אם אתם מציגים את הגרפיקה בחלל גדול, תזדקקו לקנבס גדול יותר. אם אתה מציג את הגרפיקה בחלל קטן יותר, תזדקק לקנבס קטן יותר.

בחירת הצורה הנכונה

כשמדובר בבחירת הצורה הנכונה לקנבס שלך, חשוב לקחת בחשבון את צורת הגרפיקה שתיצור. אם אתה יוצר יצירה מלבנית, תזדקק לקנבס מלבני. אם אתה יוצר יצירה עגולה, תצטרך בד עגול. חשוב גם לשקול את צורת החלל בו תציגו את הגרפיקה. אם אתם מציגים את הגרפיקה בחלל מלבני, תזדקקו לקנבס מלבני. אם אתה מציג את הגרפיקה בחלל עגול, תצטרך בד עגול.

בחירת הצבע הנכון

כשמדובר בבחירת הצבע המתאים לקנבס שלך, חשוב לקחת בחשבון את הצבע של היצירה שתיצור. אם אתה יוצר יצירה צבעונית, תצטרך קנבס צבעוני. אם אתה יוצר יצירה מונוכרומטית, תצטרך בד מונוכרומטי. חשוב גם לקחת בחשבון את הצבע של החלל בו תציגו את היצירה. אם אתם מציגים את היצירה בחלל צבעוני, תזדקקו לקנבס צבעוני. אם אתה מציג את יצירות האמנות בחלל מונוכרומטי, תצטרך בד מונוכרומטי.

השוואה מהירה

גודל צוּרָה צֶבַע
קחו בחשבון את גודל הגרפיקה ואת גודל החלל שקול את צורת הגרפיקה ואת צורת החלל קחו בחשבון את צבע היצירה ואת צבע החלל

כאשר מדובר בסידור קנבס, חשוב לקחת בחשבון את הגודל, הצורה והצבע של הגרפיקה והחלל שבו היא תוצג. על ידי הקדשת זמן לשקול את הגורמים הללו, תוכל להבטיח שהקנבס שלך מסודר ב- הדרך הטובה ביותר להפיק את המרב מיצירות האמנות שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן