דף הבית » הכי נצפים » איך לסדר גבות דקות

איך לסדר גבות דקות

איך לסדר גבות דקות

מה אתה צריך

לפני שתתחיל לסדר את הגבות הדקות שלך, תצטרך כמה פריטים. תצטרך עיפרון גבות, מברשת גבות וזוג פינצטה. ייתכן שתרצה גם לקבל קצת ג'ל או שעווה לגבות כדי לעזור לשמור על הגבות שלך במקומן.

שלבים לסידור גבות דקות

שלב 1: צחצחו את הגבות

השלב הראשון בסידור הגבות הדקות שלך הוא להבריש אותן. השתמש במברשת גבות כדי להבריש את הגבות שלך בכיוון מעלה. זה יעזור לתת להם מראה מלא יותר.

שלב 2: הצמד את הגבות שלך

לאחר שצחצחת את הגבות, תוכלי להתחיל לצבוע בפינצטה. השתמש בפינצטה כדי למרוט שערות תועה שאינן מהצורה הטבעית של הגבות שלך. היזהר לא להצמיד יתר על המידה, מכיוון שזה עלול לגרום לגבות שלך להיראות דקות מדי.

שלב 3: מלא את הגבות שלך

לאחר שצחצחת וצימצת את הגבות שלך, תוכל להתחיל למלא אותן. השתמש בעיפרון גבות כדי למלא את כל האזורים הדלילים. התחל בפינה הפנימית של הגבה שלך והתקדם החוצה. אתה יכול גם להשתמש בג'ל גבות או שעווה כדי לעזור לשמור על הגבות שלך במקומן.

שלב 4: הגדר את הגבות שלך

לאחר שמילאת את הגבות שלך, תוכל להגדיר אותן בעזרת ספריי הגדרה או ג'ל. זה יעזור לשמור על הגבות שלך במקומן כל היום.

טיפים לסידור גבות דקות

כשמסדרים גבות דקות, חשוב להיות עדינים. אל תציצי יתר על המידה או תמלא יתר על המידה את הגבות שלך, כי זה יכול לגרום להן להיראות לא טבעיות. חשוב גם להשתמש בכלים הנכונים. השתמשי בעיפרון גבות המתאים לצבע הגבות הטבעי שלך, והשתמשי במברשת גבות כדי להבריש את הגבות בכיוון מעלה.

סיכום

סידור גבות דקות יכול להיות תהליך מסובך, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלי להעניק לגבות שלך מראה מלא ומושך יותר. זכור להיות עדין בעת ביצוע פינצטה ומילוי הגבות שלך, והשתמש בתרסיס הגדרה או ג'ל כדי לשמור אותן במקומן. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לסדר גבות דקות, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן