דף הבית » הכי נצפים » איך לסרק את השיער בחזרה גבר – מדריך שלב אחר שלב

איך לסרק את השיער בחזרה גבר – מדריך שלב אחר שלב

. איך לסרק את השיער בחזרה גבר – מדריך שלב אחר שלב

מבוא לסרק את השיער בחזרה

סירוק שיער לאחור הוא מראה קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה. בין אם אתם מחפשים מראה מקצועי יותר למשרד או מראה נינוח יותר לבילוי לילי, ניתן להשיג את הסגנון הזה עם המוצרים והטכניקות הנכונות. במדריך זה, נסקור את הטכניקות, המוצרים והכלים השונים שתצטרכו כדי להשיג את המראה המושלם.

היסודות של סרק את השיער בחזרה

הצעד הראשון להשגת המראה המושלם של גבר מסרק לאחור הוא להתחיל עם המוצרים הנכונים. תצטרך פומדה או שעווה באיכות טובה כדי לתת לשיער שלך את האחיזה והמרקם שהוא צריך. תצטרך גם מסרק או מברשת שיעזרו לך לעצב את השיער שלך. ברגע שיש לך את המוצרים הנכונים, תצטרך להחליט על המראה שאתה הולך עליו. אם אתה מחפש מראה מקצועי יותר, תרצה להשתמש במסרק כדי ליצור מראה מסודר ומלוטש. אם את מחפשת מראה נינוח יותר, תוכלי להשתמש במברשת כדי ליצור מראה בעל מרקם ומעורער יותר.

מדריך שלב אחר שלב לסירוק שיער לאחור

1. הכן את השיער שלך

לפני שתתחיל לעצב את השיער שלך, תצטרך להכין אותו. התחל על ידי שטיפת השיער שלך עם שמפו ומרכך באיכות טובה. זה יעזור להסיר כל לכלוך ושמנים שיכולים להכביד על השיער שלך ולהקשות על העיצוב. לאחר שהשיער שלך נקי, תרצה למרוח מרכך או מוצר עיצוב. זה יעזור להגן על השיער שלך מפני נזקי חום ולתת לו קצת אחיזה נוספת.

2. החל את המוצר שלך

לאחר שהשיער שלך מוכן, תרצה למרוח את המוצר שלך. התחל בלקיחת כמות קטנה של פומד או שעווה ושפשוף אותה בין כפות הידיים. לאחר מכן, החל מהחלק האחורי של הראש שלך, עבד את המוצר דרך השיער שלך מהשורש ועד לקצה.

3. סרקו או צחצחו את השיער

לאחר החלת המוצר שלך, תרצה לסרק או להבריש את השיער שלך. אם אתה הולך על מראה מקצועי יותר, תרצה להשתמש במסרק כדי ליצור מראה מסודר ומלוטש. אם את הולכת על מראה קז'ואלי יותר, תוכלי להשתמש במברשת כדי ליצור מראה בעל מרקם ומעורער יותר.

4. סיימו עם ספריי לשיער

לאחר שהשגת את המראה שאתה הולך אליו, תרצה לסיים עם ערפל קל של ספריי שיער. זה יעזור לשמור על הסגנון שלך במקום כל היום.

כלים ומוצרים לגבר מסרק שיער

כלים

הכלים שתצטרכו כדי להשיג את המראה המושלם לסרק את השיער לאחור הם פשוטים. תצטרך מסרק או מברשת באיכות טובה כדי לעזור לך לעצב את השיער שלך.

מוצרים

המוצרים שתצטרכו כדי להשיג את המראה המושלם לסרק את השיער לאחור הם פומדה או שעווה באיכות טובה וספריי קליל לשיער.

השוואה מהירה

כְּלִי מוצר
מסרק או מברשת פומדה או שעווה
ספריי לשיער

סיכום

סירוק שיער לאחור הוא מראה קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה. עם המוצרים והטכניקות הנכונות, תוכלו להשיג את המראה המושלם לכל אירוע. כדי להתחיל, תזדקק לפומדה או שעווה באיכות טובה, מסרק או מברשת וספריי קליל לשיער. לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את הסרטון הזה על איך לסרוק את השיער שלך בחזרה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן