דף הבית » המלצת הצוות » איך לסדר בגדים

איך לסדר בגדים

איך לסדר בגדים

מקסום מקום בארון שלך

ארגון הארון שלך יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל זה לא חייב להיות. בעזרת כמה טיפים וטריקים פשוטים, תוכלו למקסם את המקום בארון שלכם ולהקל על מציאת מה שאתם צריכים. להלן מספר טיפים כיצד לסדר בגדים בארון ליעילות וארגון מירביים.

תלה בגדים לפי סוג

הצעד הראשון לארגון הארון שלך הוא לתלות בגדים לפי סוג. זה אומר לקבץ יחד פריטים כמו חולצות, מכנסיים, חצאיות ושמלות. זה יקל על מציאת מה שאתה צריך וגם יקל על מעקב אחר מה שיש לך.

קבץ בגדים לפי צבע

לאחר קיבוץ הבגדים שלך לפי סוג, השלב הבא הוא לקבץ אותם לפי צבע. זה יקל למצוא את מה שאתה צריך וגם יקל על יצירת תלבושות. לדוגמה, אם יש לך הרבה חולצות כחולות, אתה יכול לקבץ אותן יחד ואז למצוא בקלות את האחת שאתה צריך.

ארגן נעליים ואביזרים

נעליים ואביזרים יכולים לתפוס לכם הרבה מקום בארון, לכן חשוב לארגן אותם נכון. נסה לקבץ נעליים לפי סוג, כגון סנדלים, נעלי ספורט ועקבים. אתה יכול גם להשתמש במארגני נעליים כדי לשמור אותם מאורגנים וקל למצוא אותם. כשזה מגיע לאביזרים, כגון צעיפים, כובעים ותכשיטים, אתה יכול להשתמש בפחים או סלים כדי לשמור אותם מאורגנים. זה יקל על מציאת מה שאתה צריך וגם יעזור לשמור על מראה הארון שלך מסודר ומסודר.

אחסן בגדים מחוץ לעונה

אם יש לך בגדים שאינך לובשת לעתים קרובות, כמו מעילי חורף או שמלות קיץ, כדאי לאחסן אותם. אתה יכול להשתמש בשקיות בגדים או בפחי פלסטיק כדי לאחסן בגדים מחוץ לעונה ולהרחיק אותם. זה יפנה מקום בארון שלך ויקל על מציאת מה שאתה צריך.

השתמש בקולבים עם קליפס

קולבים עם אטבים הם דרך מצוינת למקסם את המקום בארון שלך. אתה יכול להשתמש בהם לתליית חצאיות, מכנסיים ופריטים אחרים שאינם מתאימים על קולבים רגילים. זה יעזור לך לחסוך מקום ויקל על מציאת מה שאתה צריך.

תווית הכל

תיוג הבגדים והאביזרים שלך היא דרך מצוינת לשמור על ארון הבגדים שלך. אתה יכול להשתמש בתוויות כדי לזהות פריטים, כגון חולצות, מכנסיים ונעליים. זה יקל למצוא את מה שאתה צריך וגם יעזור לך לעקוב אחר מה שיש לך. ארגון הארון שלך יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל זה לא חייב להיות. בעזרת כמה טיפים וטריקים פשוטים, תוכלו למקסם את המקום בארון שלכם ולהקל על מציאת מה שאתם צריכים. למידע נוסף על איך לסדר בגדים בארון שלך, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן