דף הבית » המלצת הצוות » איך לסדר ארונות מטבח

איך לסדר ארונות מטבח

איך לסדר ארונות מטבח

למה לסדר ארונות מטבח?

ארגון ארונות המטבח שלך הוא חלק חשוב בשמירה על הפעלת המטבח בצורה חלקה. מטבח מאורגן היטב קל יותר לשימוש, והוא יכול לעזור לך לחסוך זמן ואנרגיה כשאתה מבשל או מנקה. זה גם יכול לעזור לך להפיק את המרב מהשטח שעומד לרשותך.

טיפים לסידור ארונות מטבח

סידור ארונות המטבח שלך לא חייב להיות משימה לא פשוטה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:

1. התחל עם תוכנית

לפני שתתחיל לארגן מחדש את ארונות המטבח שלך, הקדישו מספר דקות לתכנון כיצד תרצו לארגן אותם. חשבו כיצד אתם משתמשים במטבח שלכם ובאילו פריטים אתם משתמשים לרוב. זה יעזור לך להחליט היכן לשים דברים וכיצד לסדר אותם ליעילות מירבית.

2. קבץ יחד פריטים דומים

קיבוץ פריטים דומים יחד הוא דרך מצוינת להפוך את המטבח שלך למאורגן יותר. לדוגמה, אתה יכול לשים את כל חומרי האפייה שלך בארון אחד, את כל התבלינים שלך בארון אחר, ואת כל השימורים שלך בארון אחר. זה יקל על מציאת מה שאתה מחפש ויעזור לך לחסוך זמן.

3. נצל את המרחב האנכי

אל תשכח להשתמש בחלל האנכי בארונות המטבח שלך. ניתן להשתמש במדפים ובמתלים לאחסון פריטים שאינם מתאימים לארונות. זה יעזור לך להפיק את המרב מהשטח שעומד לרשותך ויעזור לך לשמור על המטבח שלך מאורגן.

ארגון ארונות מטבח

לאחר שהחלטתם איך אתם רוצים לסדר את ארונות המטבח שלכם, הגיע הזמן להתחיל לארגן אותם. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:

1. רוקנו ונקו את הארונות

הצעד הראשון בארגון ארונות המטבח שלך הוא לרוקן אותם ולתת להם ניקוי טוב. זה יעזור לך לקבל מושג טוב יותר על מה שיש לך ומה אתה צריך לעשות כדי לארגן אותם.

2. מיין וטהר

לאחר שהארונות שלכם יתרוקנו, הגיע הזמן למיין ולטהר. מיין פריטים לקטגוריות והיפטר מכל מה שאתה לא צריך או משתמש בו. זה יעזור לך להפיק את המרב מהשטח שעומד לרשותך.

3. השתמש בפתרונות אחסון

ישנם פתרונות אחסון רבים זמינים שיעזרו לכם לארגן את ארונות המטבח שלכם. אתה יכול להשתמש בסלים, פחים ומתלים כדי לעזור לך לשמור על פריטים מאורגנים ולהפיק את המרב מהשטח שיש לך.

4. תווית הכל

תיוג ארונות המטבח שלך הוא דרך מצוינת לשמור אותם מאורגנים. זה יעזור לך למצוא במהירות את מה שאתה מחפש ויקל על שמירה על חפצים.

סיכום

סידור ארונות המטבח שלך לא חייב להיות משימה לא פשוטה. עם קצת תכנון וכמה טיפים לארגון, תוכלו להפיק את המרב מהשטח העומד לרשותכם ולשמור על פעולת המטבח בצורה חלקה. לטיפים נוספים כיצד לארגן את המטבח שלך, בדוק את הסרטון הזה .

  • התחל עם תוכנית
  • קבץ פריטים דומים יחד
  • נצל שטח אנכי
  • רוקנו ונקו את הארונות
  • מיין וטהר
  • השתמש בפתרונות אחסון
  • תווית הכל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן