דף הבית » לא להאמין » איך לסדר את הארון כך שתמיד יהיה לך מה ללבוש

איך לסדר את הארון כך שתמיד יהיה לך מה ללבוש

איך לסדר את הארון כך שתמיד יהיה לך מה ללבוש

שלב 1: טהר את הארון שלך

הצעד הראשון לסידור הארון שלך כך שתמיד יהיה לך מה ללבוש הוא לנקות אותו מכל הפריטים שאתה לא צריך. עברו על הארון שלכם והיפטרו מכל פריט שלא מתאים, לא בסגנון, או שפשוט לא לובשים יותר. זה יעזור לך לפנות מקום לפריטים שאתה לובש ויקל על מציאת הפריטים שאתה צריך.

שלב 2: ארגן את הבגדים שלך לפי סוג

לאחר שטהרתם את הארון, הגיע הזמן לארגן את הבגדים שלכם לפי סוג. זה אומר למיין את הבגדים שלך לקטגוריות כמו עליוניות, תחתונים, שמלות וביגוד עליון. זה יקל על מציאת הפריטים שאתה צריך כשאתה מתלבש.

שלב 3: ארגן את הבגדים שלך לפי צבע

לאחר שמיינת את הבגדים לפי סוג, הגיע הזמן לארגן אותם לפי צבע. זה יקל על מציאת הפריטים שאתה צריך כשאתה מתלבש. זה גם יקל על יצירת תלבושות מכיוון שתוכלו לראות אילו צבעים הולכים יחד.

שלב 3א: תלה את הבגדים שלך

לאחר שמיינת את הבגדים לפי סוג וצבע, הגיע הזמן לתלות אותם. זה יקל על מציאת הפריטים שאתה צריך כשאתה מתלבש. זה גם יעזור לשמור על הבגדים שלך ללא קמטים.

שלב 3ב: קפל את הבגדים שלך

אם אין לך מספיק מקום לתלות את כל הבגדים שלך, אתה יכול לקפל אותם במקום. זה יעזור לשמור על הבגדים שלך מאורגנים ויקל על מציאת הפריטים שאתה צריך כשאתה מתלבש.

שלב 4: אחסן את האביזרים שלך

לאחר שארגנת את הבגדים שלך, הגיע הזמן לאחסן את האביזרים שלך. זה כולל פריטים כמו תכשיטים, צעיפים, כובעים וחגורות. אחסן את הפריטים האלה בצורה שתקל למצוא אותם כשאתה מתלבש.

שלב 5: צור תלבושות

לאחר שארגנתם ואחסנתם את הבגדים והאביזרים, הגיע הזמן ליצור תלבושות. זה יקל למצוא משהו ללבוש כשאתה מתלבש. זה גם יעזור לך לחסוך זמן מכיוון שלא תצטרך לחפש בארון שלך את הפריטים הנכונים.

שאלות ותשובות

ש: באיזו תדירות עלי לעבור בארון ולנקות פריטים?

ת: מומלץ לעבור על הארון ולנקות פריטים לפחות פעם בעונה. זה יעזור לך לשמור על הארון שלך מאורגן ויקל על מציאת הפריטים שאתה צריך כשאתה מתלבש.

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן אביזרים?

ת: הדרך הטובה ביותר לאחסן אביזרים היא לשמור אותם מאורגנים וקל למצוא אותם. אתה יכול לאחסן אותם בסלסילות, קופסאות או מגירות. אתה יכול גם לתלות אותם אם יש לך מספיק מקום.

לסדר את הארון כך שתמיד יהיה לך מה ללבוש לא חייבת להיות משימה לא פשוטה. על ידי ביצוע השלבים הבאים, תוכל לארגן בקלות את הארון שלך ולהקל על מציאת הפריטים שאתה צריך כשאתה מתלבש. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן