דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן מברשת שיניים חשמלית | מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן מברשת שיניים חשמלית | מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן מברשת שיניים חשמלית | מדריך שלב אחר שלב

מבוא

מברשות שיניים חשמליות הן חלק חשוב מהגיינת הפה. הם יכולים לעזור להסיר רובד וחלקיקי מזון מהשיניים, ולמנוע עששת ומחלות חניכיים. עם זאת, מברשות שיניים חשמליות עלולות להתקלקל עם הזמן עקב בלאי. אם מברשת השיניים החשמלית שלך אינה פועלת כראוי, ייתכן שתצטרך לתקן אותה. מדריך זה יראה לכם כיצד לתקן מברשת שיניים חשמלית שלב אחר שלב.

שלב 1: זהה את הבעיה

השלב הראשון בתיקון מברשת שיניים חשמלית הוא זיהוי הבעיה. האם מברשת השיניים לא נדלקת? האם זה משמיע קולות מוזרים? האם זה רוטט יותר מדי? לאחר שזיהית את הבעיה, תוכל לעבור לשלב הבא.

שלב 2: בדוק את הסוללה

השלב הבא הוא לבדוק את הסוללה. אם הסוללה מתה, תצטרך להחליף אותה. הברג את החלק האחורי של מברשת השיניים והסר את הסוללה הישנה. החליפו אותו בחדש והרכיבו מחדש את מברשת השיניים.

שלב 3: בדוק את ראש המברשת

ראש המברשת הוא החלק של מברשת השיניים שלמעשה מנקה את השיניים שלך. אם ראש המברשת שחוק או פגום, ייתכן שהוא לא מנקה את השיניים שלך כראוי. החלף את ראש המברשת בראש חדש כדי להבטיח שהשיניים שלך זוכות לניקוי נכון.

שלב 3.1: נקה את ראש המברשת

אם ראש המברשת אינו בלוי או פגום, ייתכן שתוכל לנקות אותו במקום להחליפו. השרו את ראש המברשת במים חמימים וסבון למשך מספר דקות ולאחר מכן צחצחו אותו עם מברשת שיניים ישנה. שטפו אותו והניחו לו להתייבש באוויר לפני השימוש בו שוב.

שלב 4: בדוק את המנוע

אם מברשת השיניים עדיין לא פועלת כראוי, ייתכן שזה נובע מבעיה במנוע. יהיה עליך לפתוח את מברשת השיניים ולבדוק את המנוע עבור כל סימני נזק. אם המנוע פגום, תצטרך להחליף אותו.

שלב 4.1: שימון המנוע

אם המנוע אינו פגום, ייתכן שתוכל לתקן את הבעיה על ידי שימון. מרחו כמה טיפות שמן מנוע על המנוע ולאחר מכן הפעל את מברשת השיניים. זה אמור לעזור לתקן בעיות עם המנוע.

סיכום

תיקון מברשת שיניים חשמלית אינו קשה כפי שזה נראה. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול להחזיר את מברשת השיניים שלך לעבודה תוך זמן קצר. זכור לבדוק תמיד את הסוללה, ראש המברשת והמנוע לפני החלפת חלקים כלשהם. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן