דף הבית » מדריך כללי בתיקון לבד » שלבים פשוטים על איך לתקן חור במעיל פוך
שלבים פשוטים על איך לתקן חור במעיל פוך

שלבים פשוטים על איך לתקן חור במעיל פוך

הכן את המיקום על ידי: ניצול הבד שלך וקצת אלכוהול, נקה את האזור שליד החור. כדי להחיל את המדבקה, תחילה ודא שהמעיל נטול קמטים על ידי החלקתו, ולאחר מכן השתמש באצבעותיך כדי לדחוף את המדבקה בחוזקה למקומו. ייקח למדבקה כ-48 שעות להחלים לחלוטין, אז הקפידו על זהירות נוספת במהלך הימים הראשונים.

האם אתה יכול להדביק מעיל פוך במיוחד?

התשובה לשאלה היא “כן”. אפשר להשתמש בסופר דבק כדי להדביק ז’קט למעיל פוך. ניתן להשתמש בו גם למטרת הדבקת חפצים אחרים, כגון גרביים ותחתונים. בנוסף לכך, זוהי גם השיטה הנוחה ביותר להצמדת מגוון רחב של פריטי לבוש שונים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בדבק כדי לחבר שעון או חגורה לכל דבר אחר. זה אפילו אפשרי לעשות את זה כשאתה לובש את המכנסיים שלך! כשאתה הולך, לא תצטרך לדאוג שהמכנסיים שלך ייפלו מכיוון שהם יישארו מהודקים היטב לרגליך. העובדה שחיבורי דבק כמעט ואינם ניתנים לזיהוי ואינם משאירים אחריהם שאריות מכוערות לאחר ייבושם היא יתרון משמעותי.

איך מתקימים חור בז’קט?

באמצעות מספריים וסרט תיקון, אתה יכול לתקן במהירות ובקלות קרע בבגד, אוהל או תיק.

1. ודא שהאזור סביב הקרע נקי ויבש לפני שאתה מנסה לבצע שם תיקון.

2. חותכים טלאי עגול שרוחבו כחצי סנטימטר מסביב מהקרע או החתך.

3. חברו את פינות הקרע יחד, לאחר מכן הסר את גב הנייר מהטלאי ולאחר מכן החל אותו.

4. דחוס כל אחד מהקצוות של הסרט על ידי שפשוף אותם זה לזה כדי ליצור כריכה יציבה בין הסרט לבין הבד.

איך מתקנים מעיל פוך הרוס?

ז’קט הוא בגד המשמש להגנה על הגוף מפני קור ורטוב. הוא עשוי מחומר סינטטי ויש לו שני חלקים עיקריים: המעטפת החיצונית והבטנה. המעיל משמש לעתים קרובות להגנה מפני גשם, שלג, רוח, קרח ואלמנטים קשים אחרים. על מנת להיות מסוגל לגרום לו לעבוד כראוי, ז’קט צריך להיות מותאם כראוי עבור הלובש אותו. התאמה נכונה תעזור לך לשמור על חום גופך גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו חורף קר או יום קיץ קפוא.

הבעיה העיקרית עם ז’קטים היא שהם לא יכולים לשמור על הגזרה שלהם כשהם לובשים לפרקי זמן ארוכים. הסיבה לכך היא שז’קטים עשויים מחומרים סינתטיים שאין להם גמישות או תכונות מתיחה טבעיות כך שהם לא מתכופפים כאשר אתה לובש אותם לפרקי זמן ארוכים. זה יכול לגרום להם להיות הדוקים מדי סביב המותניים שלך או רפויים מדי סביב הכתפיים שלך, כך שהמעיל שלך לא יישאר במקומך עליך במהלך הליכות או טיולים ארוכים יותר.

תיקון מעיל פוך שיש בו גושים ביד היא הגישה המהירה ביותר לפתרון הבעיה. תצטרך להסתובב סביב כל מקבץ של נוצות פוך, להפריד בזהירות את הנוצות ולשבור אותן על ידי צביטה דרך המעטפת החיצונית והבטנה הפנימית. לאחר שהנוצות שוחררו, אתה יכול להתחיל לפרוש אותן בעדינות על המבוכה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן