דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן Junkers
כיצד לתקן Junkers

כיצד לתקן Junkers

מה זה יונקר?

יונקר היא מכונית ישנה ומקולקלת שבדרך כלל אינה פעילה ובעלת ערך מועט או לא. זה מכונה לעתים קרובות "קלנקר" או "מכות". ג'ונקרים נמצאים בדרך כלל במגרשי גרוטאות, מגרשים נטושים או בצדי הדרך.

כיצד לזהות את הבעיה עם היונקר שלך

לפני שתוכל לתקן את ה-Junker שלך, עליך לזהות את הבעיה. הבעיות הנפוצות ביותר עם Junkers הן בעיות מכניות, כגון מנוע שבור, תיבת הילוכים או בלמים. בעיות נפוצות אחרות כוללות חלודה, נזקי גוף ובעיות חשמל.

בדוק את המנוע

השלב הראשון הוא לבדוק את המנוע. אם המנוע אינו פועל, זה יכול לנבוע ממספר בעיות, כגון מצת לא תקין, מסנן דלק סתום או משאבת דלק פגומה.

בדוק את התמסורת

השלב הבא הוא לבדוק את השידור. אם תיבת ההילוכים לא עוברת כראוי, זה יכול להיות בגלל מצמד שחוק, סולנואיד פגום או כבל הילוכים שבור.

בדוק את הבלמים

השלב האחרון הוא לבדוק את הבלמים. אם הבלמים אינם פועלים כראוי, זה יכול להיות בגלל רפידת בלם בלויה, קליפר פגום או צילינדר ראשי פגום.

כלים וחומרים הדרושים כדי לתקן את היונקר שלך

לאחר שזיהית את הבעיה עם ה-Junker שלך, תצטרך לאסוף את הכלים והחומרים הדרושים כדי לתקן אותה. בהתאם לבעיה, ייתכן שתזדקק למפתחים, מברגים, צבת, שקע וכלים אחרים. ייתכן שתצטרך גם חלקי חילוף, כגון מצת חדש, מסנן דלק חדש או רפידת בלם חדשה.

צעדים שצריך לנקוט כדי לתקן את היונקר שלך

לאחר שאספתם את הכלים והחומרים הדרושים, תוכלו להתחיל לתקן את הג'ונקר שלכם. להלן הצעדים שיש לנקוט:

  • נתק את הסוללה והסר את כל החלקים שיש להחליף.
  • החלף את החלקים הפגומים בחדשים.
  • חבר מחדש את המצבר ובדוק את המנוע, תיבת ההילוכים והבלמים.
  • במידת הצורך, כוונן את הבלמים, תיבת ההילוכים ורכיבים אחרים.
  • בדוק אם יש דליפות ובעיות אחרות.
  • במידת הצורך, צבוע מחדש את הגוף והחלף חלקים פגומים.

סיכום

תיקון יונקר אינו משימה קלה, אך ניתן לעשות זאת עם הכלים והחומרים הנכונים. אם תבצע את השלבים המתוארים במאמר זה, אתה אמור להיות מסוגל להפעיל שוב את ה-Junker שלך תוך זמן קצר. למידע נוסף על Junkers, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן