דף הבית » רק אצלנו » כיצד לתקן תקע מטען נייד
כיצד לתקן תקע מטען נייד

כיצד לתקן תקע מטען נייד

מבוא

תקע מטען נייד הוא אביזר חיוני לכל משתמש סמארטפון. למרבה הצער, תקעים אלה עלולים להינזק או להישחק עם הזמן, מה שמקשה על טעינת הטלפון שלך. למרבה המזל, ניתן לתקן תקע מטען נייד בכמה שלבים פשוטים.

כלים וחומרים דרושים

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את הכלים והחומרים הבאים:

  • מברג
  • צְבָת
  • תקע חלופי
  • מספרי תיל
  • מלחם
  • לְרַתֵך

הוראות שלב אחר שלב

שלב 1: הסר את התקע הישן

הצעד הראשון הוא להסיר את התקע הישן. התחל על ידי שחרור הברגים בגב התקע. לאחר הסרת הברגים, אתה יכול למשוך בעדינות את התקע מהכבל. היזהר לא לפגוע בכבל בזמן שאתה עושה זאת.

שלב 2: הכן את התקע החדש

לאחר הסרת התקע הישן, תוכל להתחיל להכין את התקע החדש. התחל בחיתוך הכבל לאורך הרצוי. לאחר מכן, הסר את הבידוד מקצה החוט באמצעות חותכי חוט. לבסוף, סובבו את החוטים החשופים יחד.

שלב 3: חבר את התקע החדש

לאחר מכן, אתה יכול להתחיל לחבר את התקע החדש. התחל בהכנסת החוטים החשופים לחריצים המתאימים בתקע. לאחר מכן, השתמש במברג כדי לחבר את התקע לכבל. לבסוף, השתמש במלחם כדי להלחים את החיבורים יחד.

שלב 4: בדוק את התקע

לאחר חיבור התקע החדש, תוכל לבדוק אותו כדי לוודא שהוא פועל כהלכה. חבר את הכבל לשקע חשמל ובדוק אם המכשיר נטען. אם המכשיר אינו נטען, ייתכן שיהיה עליך להתאים את החיבורים או לנסות תקע אחר.

סיכום

תיקון תקע מטען נייד הוא תהליך פשוט יחסית. עם הכלים והחומרים הנכונים, אתה יכול בקלות להחליף תקע פגום או בלוי. רק זכור לקחת את הזמן ולהיזהר בעת הטיפול בכבל ובתקע.

שולחן

כלים וחומרים מַטָרָה
מברג הברג את התקע מהכבל
צְבָת חוטי אחיזה ופיתול
תקע החלפה החלף את התקע הישן
מספרי תיל חותכים את החוט לאורך הרצוי
מלחם חברו את התקע לכבל
לְרַתֵך אבטח את החיבורים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן