דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן רטיבות בקיר | מדריך עשה זאת בעצמך
כיצד לתקן רטיבות בקיר | מדריך עשה זאת בעצמך

כיצד לתקן רטיבות בקיר | מדריך עשה זאת בעצמך

מה גורם ללחות בקיר?

רטיבות בקיר יכולה להיגרם ממספר מקורות שונים, לרבות נזילות בגג, בצנרת או בחלונות; הִתְעַבּוּת; או אפילו רמות לחות גבוהות בבית. חשוב לזהות את מקור הרטיבות על מנת לטפל נכון בבעיה.

כיצד לזהות את מקור הלחות

הצעד הראשון לטיפול ברטיבות בקיר הוא זיהוי המקור. אם הרטיבות נובעת מנזילה, חפשו סימנים של נזקי מים כמו שינוי צבע או כתמים על הקירות או התקרה. אם הלחות מגיעה מעיבוי, חפשו סימני רטיבות או גידול עובש. אם הלחות נובעת מרמות לחות גבוהות, חפשו סימני רטיבות או ריחות מעופש.

כיצד לתקן רטיבות בקיר

לאחר זיהוי מקור הלחות, השלב הבא הוא תיקון הבעיה. אם הרטיבות נובעת מנזילה, יש לזהות ולתקן את מקור הנזילה. אם הרטיבות נובעת מעיבוי, יש לטפל במקור העיבוי. זה יכול לכלול שיפור אוורור בחדר, שימוש במסיר לחות או שימוש במאוורר להזרמת אוויר. אם הלחות נובעת מרמות לחות גבוהות, ניתן להשתמש במסיר לחות להפחתת הלחות בבית.

תיקון נזילות

אם הרטיבות נובעת מנזילה, יש לזהות ולתקן את מקור הנזילה. זה יכול לכלול תיקון גג דולף, צנרת או חלונות. חשוב לתקן את מקור הנזילה בהקדם האפשרי על מנת למנוע פגיעה נוספת בקירות ובתקרה.

שיפור אוורור

אם הרטיבות נובעת מעיבוי, יש לטפל במקור העיבוי. זה יכול לכלול שיפור האוורור בחדר על ידי התקנת מאוורר פליטה או פתיחת חלונות כדי לאפשר זרימת אוויר. חשוב גם לשמור על עקביות בטמפרטורת החדר, מכיוון ששינויי טמפרטורה פתאומיים עלולים לגרום לעיבוי.

מניעת רטיבות בקיר

לאחר טיפול במקור הרטיבות, חשוב לנקוט בצעדים למניעת התרחשות רטיבות בעתיד. זה יכול לכלול תיקון כל נזילות, שיפור אוורור ושימוש במסיר לחות כדי להפחית את רמות הלחות בבית. כמו כן, חשוב לבדוק באופן קבוע את הקירות והתקרות לאיתור סימני רטיבות או נזקי מים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן