דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן רוכסן פתוח | מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן רוכסן פתוח | מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן רוכסן פתוח | מדריך שלב אחר שלב

מבוא

רוכסנים הם דרך נוחה לסגור פריטי לבוש, אבל כשהם נפתחים, זה יכול להוות מטרד של ממש. למרבה המזל, זו בדרך כלל משימה פשוטה לתקן רוכסן פתוח. במדריך זה, נבחן כיצד לתקן רוכסן פתוח במהירות ובקלות.

מדריך שלב אחר שלב

שלב 1: בדוק את המחוון

השלב הראשון הוא לבדוק את המחוון. זהו חלק המתכת או הפלסטיק שעובר לאורך שיני הרוכסן. זה צריך לשבת באמצע, בין שני הצדדים של הרוכסן. אם לא, נסה להזיז אותו בחזרה למצב.

שלב 2: בדוק את השיניים

השלב הבא הוא בדיקת השיניים. אלו הם חלקי המתכת או הפלסטיק הקטנים המרכיבים את הרוכסן. ודא שכולם באותו כיוון ושאף אחד מהם לא כפוף או שבור. אם אחד מהם, אז תצטרך להחליף אותם.

שלב 3: שימו את הרוכסן

לאחר שבדקתם את המחוון והשיניים, השלב הבא הוא שימון הרוכסן. ניתן לעשות זאת עם חומר סיכה כגון WD-40 או חומר סיכה על בסיס סיליקון. מרחו את חומר הסיכה על השיניים ועל המחוון ולאחר מכן הזיזו את המחוון למעלה ולמטה ברוכסן כמה פעמים כדי להבטיח שחומר הסיכה התפזר באופן שווה.

שלב 4: בדוק את הרוכסן

לאחר ששמנתם את הרוכסן, הגיע הזמן לבדוק אותו. משוך את המחוון מעלה ומטה את הרוכסן כמה פעמים כדי לוודא שהוא נע בצורה חלקה. אם זה עדיין לא עובד, ייתכן שיהיה עליך לחזור על תהליך השימון.

שלב 5: החלף את הרוכסן

אם הרוכסן עדיין לא עובד לאחר שימון, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו. זוהי בדרך כלל משימה פשוטה וניתן לבצע אותה עם כמה כלים פשוטים.

סיכום

תיקון רוכסן פתוח הוא בדרך כלל משימה פשוטה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבדוק את המחוון והשיניים, לשמן את הרוכסן ואז לבדוק אותו. אם זה עדיין לא עובד, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הרוכסן. עם השלבים הפשוטים האלה, אתה אמור להיות מסוגל לתקן רוכסן פתוח תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן