דף הבית » טופ 10 » כיצד לתקן קומקום חשמלי
כיצד לתקן קומקום חשמלי

כיצד לתקן קומקום חשמלי

פתרון תקלות בקומקום חשמלי

קומקום חשמלי הוא מכשיר נוח למטבח שיכול לחמם במהירות מים לתה, קפה, שוקו חם ועוד. אבל כאשר זה מפסיק לעבוד, זה יכול להיות מתסכל. לפני שאתה זורק את הקומקום החשמלי שלך ורוכש אחד חדש, נסה קודם כל לפתור אותו.

בדוק את מקור הכוח

השלב הראשון בפתרון תקלות בקומקום חשמלי הוא לבדוק את מקור הכוח. ודא שהקומקום מחובר והשקע פועל. אם אתה משתמש בכבל מאריך, ודא שהוא מדורג עבור הספק של הקומקום החשמלי שלך. אם מקור הכוח פועל, עברו לשלב הבא.

בדוק את גוף החימום

השלב הבא הוא לבדוק את גוף החימום. זהו החלק של הקומקום שמחמם את המים. אם גוף החימום אינו פועל, הקומקום לא יתחמם. כדי לבדוק את גוף החימום, הסר את החלק התחתון של הקומקום ובדוק את הגוף. אם הוא מושחת או פגום, אז יהיה צורך להחליף אותו.

בדוק את הטרמוסטט

התרמוסטט הוא החלק בקומקום השולט על הטמפרטורה. אם התרמוסטט אינו פועל כהלכה, הקומקום לא יתחמם לטמפרטורה הנכונה. כדי לבדוק את התרמוסטט, הסר את החלק התחתון של הקומקום ובדוק את התרמוסטט. אם הוא פגום או פגום, אז יהיה צורך להחליף אותו.

בדוק את החיווט

גם החיווט של הקומקום החשמלי יכול להיות הגורם לתקלה. אם החיווט פגום או פגום, הקומקום לא יפעל כראוי. כדי לבדוק את החיווט, הסר את החלק התחתון של הקומקום ובדוק את החיווט. אם הוא פגום או פגום, אז יהיה צורך להחליף אותו.

תיקון קומקום חשמלי

לאחר שזיהית את הבעיה, תוכל להתחיל לתקן את הקומקום החשמלי שלך. אם יש צורך להחליף את מקור הכוח, גוף החימום, התרמוסטט או החיווט, תצטרך לרכוש את החלקים הנכונים. ניתן לרכוש חלקי חילוף מהיצרן או מקמעונאי מקוון. ייתכן שתוכל גם למצוא חלקים משומשים מחנות תיקונים מקומית.

ברגע שיש לך את החלקים, תצטרך לפרק את הקומקום. הקפד לצלם תמונות של החיווט ורכיבים אחרים לפני שתתחיל. זה יעזור לך להרכיב את הקומקום בצורה נכונה. לאחר פירוק הקומקום, ניתן להתחיל להחליף את החלקים. הקפד לעקוב אחר ההוראות המצורפות לחלקים.

לאחר החלפת החלקים, ניתן להתחיל להרכיב מחדש את הקומקום החשמלי. הקפד לעקוב אחר ההוראות המצורפות לחלקים. לאחר הרכבה מחדש של הקומקום, אתה יכול לחבר אותו ולבדוק אותו. אם הקומקום פועל כהלכה, אז תיקנת אותו בהצלחה.

אם לא נוח לכם לתקן קומקום חשמלי, תמיד תוכלו לקחת אותו לתיקון מקומי. הם יוכלו לאבחן את הבעיה ולתקן אותה עבורך. אתה יכול גם למצוא סרטונים מועילים ביוטיוב שיכולים להדריך אותך בתהליך התיקון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן